Información para o 3º trimestre.

No seguinte cadro aportamos a información da que dispoñemos, a día 30 de abril, sobre os asuntos que consideramos de especial interese para as familias e o alumnado.

AVALIACIÓN:

O profesorado establecerá os criterios e procedementos de avaliación e promoción, tendo en conta principalmente os resultados e aprendizaxes da 1ª e 2ª avaliación e tamén valorando na medida do posible o traballo desenvolvido nesta 3ª avaliación.

PROMOCIÓN:

A norma xeral será a promoción de nivel ou etapa, e a repetición seguirá sendo unha medida excepcional. Os/as titores-as elaborarán a final do curso, un informe de cada alumno-a, coas aprendizaxes imprescindibles non adquiridas para ser incorporadas na programación do vindeiro curso

REGRESO AS AULAS:

Dende A Consellería de Educación non teñen unha data prevista. O alumnado volverá ou non ás aulas, dependendo da evolución positiva da pandemia e das recomendacións  e instruccións da Consellería de Sanidade.

RECOLLIDA DE MATERIAIS:

Ata que os colexios poidan abrir ao público non podemos entregar libros nin material escolar. Únicamente prestamos ordenadores a familias que o solicitaron a través do titor-a.

FINAL DE CURSO:

A Consellería mantén as datas previstas na orde que regula o calendario escolar. Polo tanto as actividades lectivas terminarán o 19 de xuño coa entrega das notas.

ADMISIÓN DE ALUMNADO:

Sigue interrumpido o proceso. Se todo evoluciona favorablemente, estaría previsto a mediados de maio reiniciar o proceso, coa posible apertura dos colexios.

BECAS COMEDOR:

Dependen do Concello de A Coruña. Tamén están en suspenso. Avisaremos na web e por abalar móbil cando abra o prazo de solicitude. Enlace.

AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL 20/21:

Estas dependen da Xunta e solicítanse no centro ou electrónicamente. A convocatoria todavía non está publicada. Agardamos que sexa a partir de mediados de maio.

COMUNICACIÓNS:

Coa dirección do colexio no 981133029 en horario de mañá en días laborables. En calquera momento no enderezo ceip.fernandez.latorre@edu.xunta.gal.

Para contactar co profesorado, a través dos medios indicados por eles no apartado de cada curso na páxina web.

Recomendamos ter a aplicación Abalar Móbil descargada nos vosos teléfonos intelixentes, para poder recibir información actualizada do centro e do profesorado.

Acceso ás Instruccións da Consellería de Educación