APRENDEMOS MATEMÁTICAS

Boas familias, esperemos que todo estea moi ben polos vosos fogares! Mentres, deixámosvos aquí XOGOS para que os vosos fillas/os cheguen a ser grandes MATEMÁTICOS (cálculo mental, sumas, restas, multiplicacións, contar, comparar, etc)….. Para iso podemos convertirnos no gato Pedro, a chegar a ser o Rei das Matemátias, xogar co coello Lucas e Ruby, co Oso Panda Kiki, etc.

Comecemos:

• ESCRIBIR, RECOÑECER, CONTAR, COMPARAR….

• FIGURAS XEOMÉTRICAS, TAMAÑOS, CORES, XOGOS DE ATENCIÓN (PUZZLES, SILUETAS...)

Un contido dirixido sobre todo para alumnado de Educación Infantil así como o alumnado con NEAE de 1º e 2º de Educación de Primaria.

Agora preséntovos a oso panda, KIKI! Animádesvos a xogar con él?

Aprendemos os números ata o 10

Aventuras con KIKI ( contar, sumar, escribir,lóxica…)

• SUMAS E RESTA CON PANDI

Dirixido sobre todo para alumnado de Educación Infantil así como o alumnado con NEAE de 1º e 2º de Educación de Primaria.

• Outro dos amigos que vos presento é a Lucas e Ruby , QUERÉDES APRENDER CON ELES OS NÚMEROS, CONTAR SUMAR OU RESTAR? Ademáis tedes a ventaxa de aprendelos en INGLÉS !!!!!

APRENDEMOS HASTA EL Nº 20                                SUMAMOS E RESTAMOS

• Axudamos a PEDRO liberaraos seus amigos que quedaron atrapados na Cidade de Halloween, para iso vai necesitar da vosa axuda coas matemáticas, antes de que se convirtan en espantallos !!!!!!. VAMOS ALÁ…!!!

Podemos conseguilo facendo sumas, restas, multiplicacións e divis

Atención familias ! Para iso temos que ir a OPCIÓNS E marcar os sognos de operacións e o nivel de dificultade que queremos.

Dirixido a todo o alumnado de 1º , 2º e 3º de Primaria , así como o alumnado con NEAE de 1º , 2º e 3º de Ed.Primaria.

Queredes ser uns grandes matemáticos? Pos con estos xogos RÉTOVOS ( sumas de varios díxitos, múltiplicación por varios díxitos , divisións por varios díxitos, operacións decimais… :

Para os que lles ENCANTAN as matemáticas propoño estas apps de cálculo mental.... ERES MOI RÁPIDO CALCULANDO? PRACTIQUEMOS:

HORAS E CONCEPTOS BÁSICOS                  ERES TAN RÁPIDO COMO UN LINCE?              OERACIÓNS COMBINADAS

Dirixido ao alumnado a partir de 2º E.P , así como o alumnado con NEAE a partir de 2º EP.