Novidades. Información importante!

A Consellería de Educación trasladounos información importante, logo da reunión de onte mércores 25/3/20 coa Ministra de Educación. Unha vez analizadas as medidas adoptadas, a dirección do colexio quere poñer en coñecemento das familias a seguinte información:

• Haberá informe de resultados da 2ª avaliación, na que utilizaremos todo o material de seguimento e observación do alumnado ata o 12 de marzo.
  • A publicación das notas desta 2ª avaliación será a través de Abalar Móbil o mércores 1 de abril.
  • A ampliación do estado de alarma significa que, polo menos, ata o 14 de abril seguirá sen haber clases.
  • O profesorado continuará enviando e planificando tarefas para o alumnado ata o 3 de abril, inicio da semana santa.
  • Este curso NON se realizará a proba de avaliación diagnóstica en 3ºEP nin en 6ºEP.
  • O luns 30 de marzo, unha empresa especializada contratada polo Concello, desinfectará o colexio.

Para finalizar, quero agradecer a alumnado- familias - profesorado a colaboración e o esforzo común para manter a actividade lectiva neste escenario excepcional, do que desexamos todos-as sair canto antes. Moito ánimo!!!