Novas medidas adoptadas no colexio pola crise do coronavirus.

Estimadas familias.

Logo da publicación do RD 463/2020 e de recibir instruccións da Xunta de Galicia, renovamos algunha das medidas adoptadas:

• A partir do luns 16, e ata novo aviso, quedan suspendidas as actividades lectivas no colexio. Tamén suspéndense os servizos de madrugadores, comedor e actividades extraescolares
  • O acceso ao colexio neste periodo estará restrinxido ao Equipo Directivo para cuestións de urxencia coas administracións autonómica, estatal e local. As consultas ou trámites co centro deben realizarse preferentemente a través do correo electrónico.
  • TAREFAS. As titoras-es publicarán na web do colexio, no apartado da súa aula, tarefas e recomendacións para o alumnado. De igual xeito, Abalar Móbil poderá ser utilizado para calquera tipo de comunicación.
  • EDIXGAL. O alumnado de 5º e 6ºEP seguirá recibindo tarefas e actividades a través da plataforma EVA.
  • As xuntas da 2ª Avaliación quedan aprazadas ou suspendidas, en función da duración das medidas excepcionais.

Estas medidas poden cambiar na medida que recibamos novas instruccións das autoridades educativas e/ou gubernamentales, así que pedimos que estedes atentos-as ás mensaxes pola web e abalar móbil.

Moito ánimo para todas-os, e vémonos pronto!.

A Coruña, 15 de marzo de 2020.

O Director

Pablo Rey Vázquez

CIRCULAR EN PDF (do 13 de marzo)

AdxuntoTamaño