La escuela de Guinea Bissau

O 14 de febreiro visitáronnos María e Njerga. María é a fundadora de Miradas al Mundo e Njerga é un cidadán de Guinea que colabora con eles para desenvolver os proxectos no seu pais, concretamente foi o encargado da construcción da nova escola da aldea de Dembanje, na que participamos todos organizando o mercadillo de xoguetes o curso pasado. Así co diñeiro recaudado no noso Colexio e noutros, a nova escola xa é unha realidade, e María e Njerga viñeron a darnos as gracias en nome dos nenos-as da aldea, utilizando un vídeo moi ilustrativo das condicións nas que viven nese lugar. O alumnado de 4º, 5º e 6º tivo a oportunidade de contemplar o froito da súa solidariedade, e nos vindeiros días colocaremos a imaxe da nova escola polo Colexio, acompañada das cartas de agradecemento escritas polos nenos-as da aldea. Grazas a tod@s.