A urbanización da contorna do Colexio

Dende a primeira semana de febreiro iniciáronse as obras arredor do Colexio. Como sabedes suporá a apertura das avenidas dos Caídos e Casanova de Eirís nunha primeira fase. Afectará ao Colexio en tres importantes actuacións:

1. Construcción dun novo muro cierre na zona entre o acceso por Casanova de Eirís e hacia a Biblioteca
  2. Convertir a entrada por Casanova de Eirís nun acceso exclusivamente peatonal.
  3. Construir unha nova entrada pola Av dos Caídos, para permitir o acceso de vehículos ao interior do recinto.

Todas estas obras, e tras acordalo co Concello e a empresa, executaranse durante o verán, evitando así alteracións significativas na organización escolar, e o máis importante, garantir a seguridade de todos, especialmente do alumnado.