Visitounos unha ONG

A ONG "MIRADAS AL MUNDO" deunos unha charla informativa sobre a labor que está a desenvolver nunha zona de Guiea Bissau, un dos paises máis pobres de África e do mundo. Durante a charla poidemos ver vídeos do seu traballo nas aldeas. Tamén comprobamos como viven, onde estudian, xogan, viven, etc. Finalmente comprometímonos a colaborar con eles para que poidan construir unha nova escola, mellor e máis grande que a actual. Haberá un contacto mutuo entre os nenos da aldea e os do Colexio a través de cartas, fotos e vídeos. Xa no mes de xaneiro celebraremos un mercadillo de xoguetes para recaudar fondos para que esta ONG poida conseguir a construcción da nova escola. Todos queremos e debemos ser SOLIDARIOS.