Ciencia en galego en Educación Infantil

CIENCIA EN GALEGO 2015-2016

EDUCACIÓN INFANTIL

Comezamos coa actualización da lapela de Normalización, como cada ano para informar á comunidade educativa das actividades realizadas co gallo do fomento da lingua galega, e máis como un repositorio de actividades para o uso de profesorado e familias.

Unha das primeiras grandes actividades realizadas este curso, foi a Xornada de Ciencia en Galego. Actividade que realiza todo o centro, con enfoque e características diferentes.

Comezamos con Educación Infanti, que tamén participou da Ciencia en Galego coma o resto do alumnado, mediante a asistencia voluntaria ao visionado das “Experiencias de Ciencia en Galego” realizadas polo alumnado de 3º ciclo.

Pola tarde da mesma xornada, o 27 de novembro, realizaron os seus propios experimentos, contando coa colaboración dos pais e nais que fixeron as veces de científicos. Os experimentos realizados foron os seguintes:

•  “Ondas bailarinas”.
  • "O papel que non arde”.
  • O vaso que bebe só”.

Ciencia en Galego Educacion Infantil