No centro

O Equipo da Patela dos libros

A Patela dos Libros conta, neste curso 23/24 con un equipo formado por:

>> Un grupo de profas/es que dinamizan o seu funcionamento. Este curso está formado por:

- Alba   (Coordinadora, XH)

- Rosalía  (LI)

- Gloria  (BX)

- Xabier  (EF)

- Ángeles  (Rel)

- Carmen  (LG)

- Nazareth (LC)

- isabel (LC)

>> Coma noutros anos, tamén durante este curso, contamos cun grupo de alumnas e alumnos voluntarios para axudar nas tarefas da biblioteca; grupo que pode variar ao longo do curso debido a novas incorporacións!

Este ano, a familia de voluntrios medra considerablemente, o que nos fai sentir moi moi orgullosos. Iniciamos o curso contando coa axuda de: Andrea, Candela, Ismael, Manuel, Adrián, Inés, Paula, Ainhoa, Sara, Irene, Sarai e Adriana.

Durante os recreos, mediante o horario que eles  organizaron, estes voluntarios están na biblioteca para axudar a todos, profes e alumnos, a:

1.png

Observa Acción 2022/23

Ó longo deste curso, unha equipa de profesoras participou na proveitosa experiencia de #Observa_Acción, un programa de observación entre iguais. Superamos a primeira fase e accedemos á segunda, de observación a nivel galego, onde fomos emparellados co IES Sofía Casanova.

Observar e observarse é unha aposta por seguir aprendendo e non estancarnos, por mellorar no noso traballo, por ofrecer o mellor ó noso alumnado.

Queremos compartir con vós as memorias que elaboramos en ambas fases. Nelas poderedes atopar conclusións, informes, propostas.

10 de decembro Conmemoración dos Dereitos Humanos

Desde a biblioteca organizamos unha exposición de carteis onde se ilustran os trinta artigos que conforman esta declaración que cumple nada máis e nada menos que 70 anos! Todas a titorías tiveron ocasión de visitar esta exposición.

24 de outubro Día das Bibliotecas

Na semana do 24 de outubro quixemos destacar que ese día celébrase o "Día das Bibliotecas"

Esta conmemoración instaurouse a instancias da Asociación Española de Amigos do Libro Infantil e Xuvenil, apoiada polo Ministerio de Cultura.

Nesta ocasión o que fixemos foi presentar a nosa biblioteca aos alumnos e alumnas que chegaron este ano ao centro en catro sesións nas que, ademáis, se entregaron os novos carnés de lector, con fotografía, código de barras...e plastificados! Toda unha chulada!