Saída a Santiago de Compostela

O martes día 12 de marzo, o alumnado de 2º e 1º de ESO estiveron en Compostela facendo unha saída didáctica. Uns foron ver o MUSEO DE HISTORIA NATURAL para a materia de Bioloxía,  e outros asistiron á representación teatral de LE MALADE IMAGINAIRE de Molière, organizada polo departamento de Francés.

Despois das actividades demos un pequeno paseo por Santiago de Compostela.

Aquí tedes todas as fotos.

8 de marzo. Día da muller traballadora

Este 8 de marzo foi ben chulo no Eusebio. Tivemos a sorte de contar coa visita de dúas mulleres traballadoras, profesionais vinculadas ao mundo animal do noso Proxecto Interdisciplinar, aínda que en facetas moi diferentes, á vez que complementarias e necesarias. Mar, gandeira, e Ana, inspectora veterinaria, amosáronnos, de maneira ben didáctica e ilustrativa, xenerosa, o seu día a día nos seus respectivos oficios.

Aquí tedes a ligazón ao Facebook con todas as fotos

Dia de Rosalía

O dia de Rosalía foi toda unha festa. Traballamos os animais nos poemas de Rosalia. Aqui tendes un vídeo que resume os recitados do alumnado:

Nesta Ligazón podedes ver mais vídeos e fotos

Entroido 2024

O pasado venres 16 de febreiro celebramos o Entroido deste ano coa colaboración das familias na preparación de productos típicos (filloas, orellas...) e no acompañamento durante a celebración. Este ano o motivo dos traxes estivo en consonancia co tema do proxecto de centro: Que animalada''!

Nestas ligazóns podedes ver as fotos e vídeos da celebración.

Ligazón 1

Ligazón 2

Ligazón 3

Ligazón 4

Plantación de frondosas

O Alumnado do CPIP Eusebio Lorenzo Baleirón axudou a reforestar unha zona de monte devastada polos incendios.

Podes ver a noticia completa na reportaxe do xornal, e aquí unha ligazón ás fotos

Pre-estrea do Festival de Nadal

O mércores 20 de decembro o alumnado de E. Primaria estreou o Festival de Nadal

coa asistencia dun público moi especial: @s usuari@s do Centro de Día.

Teatro, música e baile acompañáronnos ao longo desta función. Ao remate tivemos

uns minutos de intercambio de pareceres nos que tamén recibimos aos nenos e nenas

de primeiro da ESO que viñeron saudar aos amigos do curso pasado.

NESTA LIGAZÓN podedes ver mais fotos e vídeos do acto.

Festival de Nadal 2023

E así foi o festival de Nadal deste curso 2023/24, que compartillamos co CRA.

NESTA LIGAZÓN podedes ver todos os vídeos e fotos das actuacións.

Que teñades unhas boas festas e un feliz 2024.

25N DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

O venres pasado celebramos o día da eliminación da violencia contra a muller cun acto conxunto de Primaria e Secundaria. O alumnado colocou na porta da casa de Rosalía unha orla coas súas fotos e unha mensaxe contra a violencia, xuntándose a esta iniciativa para erradicar todas as violencias a través da súa rúbrica detrás da orla.

Aquí podedes ver todas as fotos da actividade e aquí podedes ver a materia no facebook.

Samagosto 2023/24

O 27 de Outubro celebramos o noso Samagosto. Mestura de Samaín e Magosto.

Este curso o Proxecto Interdisciplinar de Centro son os animais: QUE ANIMALADA! Desta maneira, para o Samaín, estivemos traballando nas aulas o mito do "lobishome", o "lobo da xente" e en 1º e 2º de Primaria o "Lobo Feroz". Traballando o mito de Vákner,

Clica para ver o vídeo do mito de Vákner

Achegándonos ás marabillosas calidades positivas que ten os lobos para a natureza e para o ser humano.

Tamén traballamos en normalizar o uso do feminino "loba" para liberalo das connotacións sexuais que arrastra. Falando por exemplo da figura de Pepa a Loba.

E así chegamos à sexta feita (venres) na que as aulas tiñan que intercambiar ouveos por castañas, creando cada aula unha pequena estrofa rematada nun ouveo e así poder conseguir castañas asadas.

O alumnado de Primaria tocou e cantou unha canción tradicional galega mais bailamos unha muiñeira tocada con gaita polo profesor Martín.

Galería de imaxes e vídeos da xornada.

Galería de imaxes e frases escollidas polo alumnado para ouvear.

Ao final do día, o alumnado da ESO tivemos unha sesión de contacontos relacionados co lobo a carga de Celso Fernández para practicar para o certame Tíralle da lingua.

Premios no concurso Videoghits

O noso colexio gañou dous premios no concurso Videoghit organizado polo IES Plurilíngüe Pintor Colmeiro de Silleda. O vídeo Non me vai mal gañou o premio á mellor interpretación musical e son propio. O vídeo Non tes prezo gañou o premio ao mellor deseño de vestuario e caracterización. Parabéns.