Club de debate 21-22

2º POSTO NO CLUB DE DEBATE 21-22

Un ano máis o noso alumnado de 3º e 4º de ESO acada éxitos no Club de Debate!!!!. Traballazo fantástico do alumnado e das profes implicadas que rematou co 2º Premio na final do club de Debate que se celebrou o venres día 6 de Maio en Pontevedra. PARABÉNS !!!. Estamos moi orgullos@s de tod@s vós!!!

Enlace  a O NOSO EUSEBIO

CLUB DE DEBATE 21-22

Onte, parte do noso alumnado de 3º e 4º de ESO participou nunha nova edición do Club de Debate. Esta primeira fase clasificatoria celebrada en Negreira, deixounos no terceiro posto e, cun moi bo sabor de boca, na final.

NORABOA A PROFESORAS E ALUMNADO!!!!.

Máis información e fotos no enlace ao Facebook

NOVA EDICIÓN DO CLUB DE DEBATE

Iniciamos, co alumnado de 3º e 4º de ESO, unha nova edición do Club de Debate. Con moitas ganas e un equipo fantástico.

Hoxe inauguramos esta andadura cunha intensa sesión de formación. Intensa pero moi interesante e instrutiva...

Coma sempre, o equipo de Dinamización Lingüística do centro fai a súa publicación no Facebook:

ENLACE A O NOSO EUSEBIO