CURSO 23-24: Que Animalada!

Plantación de frondosas

O Alumnado do CPIP Eusebio Lorenzo Baleirón axudou a reforestar unha zona de monte devastada polos incendios.

Podes ver a noticia completa na reportaxe do xornal, e aquí unha ligazón ás fotos

Práctica de laboratorio

Nesta práctica realizada polos alumnos e alumnas de 3º ESO, determinamos

a presenza de amidón nos alimentos,observando que moitas veces cremos que

mercamos carne e non o é.

Samagosto 2023/24

O 27 de Outubro celebramos o noso Samagosto. Mestura de Samaín e Magosto.

Este curso o Proxecto Interdisciplinar de Centro son os animais: QUE ANIMALADA! Desta maneira, para o Samaín, estivemos traballando nas aulas o mito do "lobishome", o "lobo da xente" e en 1º e 2º de Primaria o "Lobo Feroz". Traballando o mito de Vákner,

Clica para ver o vídeo do mito de Vákner

Achegándonos ás marabillosas calidades positivas que ten os lobos para a natureza e para o ser humano.

Tamén traballamos en normalizar o uso do feminino "loba" para liberalo das connotacións sexuais que arrastra. Falando por exemplo da figura de Pepa a Loba.

E así chegamos à sexta feita (venres) na que as aulas tiñan que intercambiar ouveos por castañas, creando cada aula unha pequena estrofa rematada nun ouveo e así poder conseguir castañas asadas.

O alumnado de Primaria tocou e cantou unha canción tradicional galega mais bailamos unha muiñeira tocada con gaita polo profesor Martín.

Galería de imaxes e vídeos da xornada.

Galería de imaxes e frases escollidas polo alumnado para ouvear.

Ao final do día, o alumnado da ESO tivemos unha sesión de contacontos relacionados co lobo a carga de Celso Fernández para practicar para o certame Tíralle da lingua.