Práctica sobre rodas

Mércores 1 de marzo practicamos sobre rodas co Club Ciclista Padronés- Cortizo. Recibimos a visita do equipo de élite sub-23, que rodou e se deixou fotografar connosco.
Dende os principiantes ata os expertos, todos tivemos a oportunidade de retarnos nun circuito e nuns xogos de relevos. Aprendemos sobre seguridade vial e pasámolo en grande con este fantástico equipo. Moitas grazas aos entrenadores pola súa profesionalidade e adicación. Sabemos onde temos o clube para continuar rodando.

Aquí tedes máis fotos e vídeos da actividade.

O venres 10 de marzo volvemos a subir á bici. Esta vez o alumnado de  1º e 2º de E.P deuno todo no circuito  e nos xogos que montamos no pavillón. Ademáis de pasalo ben aprendemos sobre a seguridade vial.
Moitas grazas aos entrenadores do Club Ciclista Padronés que nos guiou nesta actividad.