MAMÁ ISAURA VISITA A ESCOLA

Na aula de terceiro de E. Primaria tivemos o honor de recibir a mamá Isaura, veciña de Teaio que, acompañada da súa neta Isabel, veu contarnos vivencias e experiencias da súa nenez e xuventude. Outros tempos nos que había que moverse a pé e traballar arreo para saír adiante. Mamá Isaura, co seu falar, conquistounos a todxs, respondeu ás nosas preguntas e xuntos lembramos vellas cantigas. Tamén, sabendo que onte fou o seu aniversario, aproveitamos para soprar as candeas e agasallala cun lindo ramo de rosas elaboradas polo alumnado.

Agradecémoslle enormemente que nos adicara o seu tempo, pois segue sendo unha muller moi atarefada na súa horta e na súa casa. E tamén a Isabel que, ademáis de acompañala, nos adicou de maneira improvisada unhas fermosas cantigas ao son da pandeireta. Agardamos vernos de novo!

Aquí tedes o enlace ás fotos da actividade. E aquí o vídeo