25 DE NOVEMBRO

Conmemoramos o Día Internacional Contra a Violencia Cara as Mulleres creando unha fermosa exposición cos nosos corazóns violetas. O alumnado de todo o centro recortou  corazóns de cor violeta nos que escribiron poemas  relacionados co tema que se conmemora este día.

GALERÍA DE FOTOS

Os corazóns de tod@s foron colgados no espazo do patio de primaria onde xa, noutros cursos, realizáramos outras exposicións ao respecto da igualdade.

GALERÍA DE FOTOS

Ademais disto, o alumnado e profesorado novo atravesou a porta violeta colocando unha foto de cada un deles.

GALERÍA DE FOTOS

Tamén puxemos as máscaras e camisetas co lema DODRO EN NEGRO que nos enviou o Concello para compartir con eles esta conmemoración.

GALERÍA DE FOTOS

Finalmente, cada grupo, visitou a exposición facendo unha reflexión sobre o tema tratado na mesma.