DÍA DA PAZ

Hoxe, día 30 de xaneiro, celebramos o Día da Paz cunha preciosa actividade musical. Dende os departamentos de Lingua Galega, Lingua Castelá, Inglés, Francés e Música elaborouse unha xenial versión da canción Aquarela de Toquinho en diferentes linguas ( galego, portugués, inglés, español e francés).

Nos enlaces podedes acceder á letra e á canción/vídeo versionada por nós e que foi  acompañada dunha proxección con pictogramas.

LETRA

VíDEO

Tamén foi creado un mapa da terra na materia de tecnoloxía coa axuda do alumnado de 2º de ESO sobre o que, durante o acto, o alumnado das diferentes aulas situou os diferentes países de fala lusófona no mundo:

O alumnado de 6° elaborou ademais un mural para conmemorar o Día da Paz, empregando material de refugallo..

GALERÍA DE FOTOS