PLAN PROXECTA+ E CP INCLÚE

Resolución de 22 de junio de 2023, por la que se regula el Plan Proyecta+ y  se establecen las bases para la participación de los centros docentes  sostenidos con fondos públicos durante

Segundo a relación definitiva de centros docentes seleccionados en cada programa educativo do Plan Proxecta+ durante o curso escolar 2023/24, o noso centro resultou admitido para participar nos seguintes programas do Plan Proxecta+:

• 01. Nutriescolas.
  • 18. ProxectoTERRA.
  • Proxectos de Vida Activa e Deportiva (PVAD).

Revista Curso 2012-13 | CEIP CASTELAO RIANXO

Tamén estamos incluídos/as na listaxe definitiva de centros seleccionados para participar nos Contratos-Programa Inclúe (CPInclúe) para fomentar a inclusión educativa nos centros docentes públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades para o curso 2023/24. O noso centro foi admitido nas seguintes modalidades:

• 02. IGUÁLA-T
  • 03. CONVIVE-T