"MAXIA +FANTASÍA = MITOLOXÍA"

Por fin Nica desvelou o segredo mellor gardado deste novo curso, o novo proxecto de biblioteca.

"Maxia + Fantasía = Mitoloxía" pretende achegarnos desde o universo da literatura de ficción, ó marabilloso mundo dos mitos, rebosante de historias imposibles cheas de elementos sobrenaturais. Onde habitan innumerables seres fantásticos. Formúlanse un sinfín de conxuros máxicos. Relatánse lendas de aquí e de acolá. E onde mortais e deuses comparten aventuras.

E arrancamos o proxecto centrados na maxia como eixe motivador, a través dun personaxe literario moi vinculado co tema que, como todos e todas descubriron, é Harry Potter.

Sorteo das casa na biblioteca co Sombreiro Seleccionador

Despois do sorteo, o alumnado de E. Infantil desenvolveu diferentes actividades para achegarse a este mundo máxico; lendo a carta de admisión á escola de Howards, comprobando o seu billete de tren, compartindo graxeas de tódolos sabores e mesmo maquillándose como o protagonista da historia.

Clicade na foto para ver que ven o pasaron!

Así que por un tempo, o noso centro vai converterse en Howards, e cada ciclo pertencerá a unha das súas casas desde onde, e a través dun traballo de equipo, irán superando unha serie de misterios e retos.

E o primerio está a piques de chegar