Marzo 2016

FROITA NA ESCOLA

Este curso seguimos, dentro do Plan Proxecta, no Programa Froita na Escola.
Durante catro semanas repartidas ao longo do curso comeremos froita todos a mesma hora no recreo. Por motivo de espazo,  cada grupo tómaa na súa aula.
Sorprende moi positivamente a boa acollida que ten. Os/as nenos/as esperan  ansiosos que chegue o momento. Cómena xenial!!!!! e algúns cando poden repiten!!!!!.

A primeira semana foi no primeiro trimestre, do 30 de novembro ao 4 de decembro. Cada mañá esperabamos con ansia aos pregoeiros, que eran os de 6º de E. Primaria.

PROXECTO SOBRE JORGE PETEIRO

Os alumnos/as de 3º e 4º de E. Primaria somos uns/has auténticos/as artistas. Levamos a cabo un proxecto sobre a pintura de Jorge Peteiro Vázquez. Para iso seguimos os seguintes pasos:

1º.- Fixemos grupos mixtos, dedicámonos a coñecer a Peteiro e indagamos sobre a súa obra.