SAMAÍN

CELEBRAMOS O SAMAÍN

Xa chegou a celebración máis terrorífica do curso: o Samaín. Este ano preparamos moitas cousas para festexalo. Decoramos o cole con cabazas e frankestein feitos con pratos de cartón, fixemos uns banderíns para decorar a clase de monstruos, tamén pintamos un mural dun castelo terrorífico... ademais celebramos o tradicional Concurso de cabazas Terroríficas.

Se queredes ver o ben que nos quedaron preme na imaxe.

Unha vez que estivo todo preparado , chegou a celebración. Preparamos diferentes cancións e bailes. A clase de 1º e 2º cantamos e bailamos a canción do grupo MAMACABRA, Monstruos e demais. Pasámolo xenial! Déixovos a canción para que tamén a cantades na casa!

Preme na imaxe para ver máis fotos da celebración

SAÍDA A ESCOLA DE ARTE PABLO PICASSO

VISITAMOS A ESCOLA DE ARTE DE PABLO PICASSO DA CORUÑA

O pasado martes 22 de outubro as nenas e nenos de 1º, 2º e 3º de EP vistamos a Escola de Arte Pablo Picasso de A Coruña. Puidemos ver como é unha escola de arte por dentro, os diferentes obradoiros que imaparten: cerámica, fotografía, tallado, ilustración... Explicáronnos as diferentes técnicas que empregaban,e os materiais que utilizaban. Foi moi interesanteeee!!

Se queres ver máis fotos da visita preme na imaxe.

SEMANA DO CLIMA

O pasado venres 27, para rematar a nosa semana de reinvindicación e concienciación da importancia de modificar os nosos comportamentos, para intentar parar o cambio climático, levamos a cabo a protesta cos carteis coas mensaxes de compromiso  que fixemos cada clase. Comprometímonos a non malgastar a auga, a utilizar máis a bici ou o transporte público e menos o cohe, a reutilizar, a reducir o uso do plástico.... Intentemos tod@s poñer da nosa parte para ter un planeta sano e a salvo!!!

Preme na imaxe se queres ver máis fotos

XADREZ

XOGAMOS AO XADREZ

Para comezar ben o curso, na primeira semana de escola, tivemos unhas xornadas para aprender a xogar ao xadrez. Neste obradoiro coñecemos as pezas, como se chamaban, cales eran as máis importantes, como se mobían...e tamén puidemos botar unha partidiña!!!

Preme na imaxe se queres ver o ben que o pasamos

BENVIDA

BENVIDA AO CURSO 2019-20

Comezamos un novo curso con moita enerxía e forza para descubrir e aprender cousas novas. Benvidos e benvidas a tod@s!!!

1º EP

2ºEP

PEQUEFEIRA

Pequefeira en Carballo

O venres 31 de maio, o curso de 2º de primaria acudimos a vender na feira os produtos que se cultivaron no invernadoiro durante este curso. Foi moi divertido e gracias ás familias conseguimos vender todo. Noraboa!!!

MAXIA

Maxia no cole

Que divertida é a maxia!!! Gracias á ANPA poidemos disfrutar no cole dun divertido día de maxia.

EXCURSIÓN A MALPICA

O xoves día 2 visitamos Malpica. Unha guía explicounos a utilización das nasas, a subasta da lonxa, visitamos o porto e, finalmente, degustamos productos do mar. Pasámolo moi ben!!!

MAGOSTO

MAGOSTO E PEÓN

Chegou a época das castañas e celebrámolo cun magosto, que ricas estaban!!!! De paso sacamos os nosos peóns a bailar, que xa sabemos que polo San Martiño, peóns ao camiño!!!

SAMAÍN

Chegou o Samaín!!! Todos e todas traballamos moito coas nosas familias, facendo unhas cabazas moi terroríficas e orixinais. Tamén tivemos a oportunidade de disfrazarnos e pasámolo moi ben!!!!