FELICITACIÓN NADAL

A CLASE DE 1º DESÉXAVOS UNHAS FELICES FESTAS

As nenas e nenos de 1º queren desexarvos unhas Felices Festas e que o pasedes moi ben nas vacacións. Vémonos á volta!!!

DEGUSTAMOS AS GALLETAS DE ANXO

ANXO INVÍTANOS A PROBAR AS SÚAS GALLETAS

Hoxe Anxo trouxo a clase unhas galletas que fixo na casa coa súa familia que estaban riquísimas. Eran de diferentes formas: estreliñas, círculos.... Aquí tedes as fotos para darvos algo de envexa.

GRAZAS ANXO!!!

EXPERIMENTAMOS COS DE 6ºEP

A CLASE DE 1º TEN UNHA VISITA MOI ESPECIAL

Durante o mes de Novembro os nenos e nenas de 6º viñeron  explicarnos cousas moi interesantes. Fixeron diferentes exposicións dos seus traballos: volcáns, seres vivos, vertebrados e invertebrado....Tamén nos fixeron diferentes experimentos e xogos: vimos como erupciona un volcán, as partes do relevo.... Pasámolo xenial!!!

POÑEMOS A PROBA O NOSO SENTIDO DO GUSTO

POÑEMOS A PROBA OS NOSOS SENTIDOS

Na clase de Ciencias Naturais, a clase de 1º EP,  estamos estudando os nosos cinco sentidos e os seus órganos. Experimentamos como podemos recoñecer diferentes formas e texturas a través do sentido do tacto, tamén comprobamos como poden ler as persoas cegas co braille. Démonos conta do importante que é a luz para poder ver os diferentes cores. Agora tócalle o sentido do gusto. Aquí deixámosvos unha mostra do que fixemos.

PEÓN E MAGOSTO

CELEBRAMOS O DÍA DO PEÓN E O MAGOSTO

Un ano máis festexamos o Magosto, onde degustamos as ricas castañas asadas, e celebramos a tradicional competición do Día do Peón. Participaron todas as nenas e nenos do colexio. Parabéns a Anxo ( 1º EP ) e Teo ( 2º EP )  que chegaron á gran final!!!

Se queres ver máis fotos preme na imaxe

SAMAÍN

CELEBRAMOS O SAMAÍN

Xa chegou a celebración máis terrorífica do curso: o Samaín. Este ano preparamos moitas cousas para festexalo. Decoramos o cole con cabazas e frankestein feitos con pratos de cartón, fixemos uns banderíns para decorar a clase de monstruos, tamén pintamos un mural dun castelo terrorífico... ademais celebramos o tradicional Concurso de cabazas Terroríficas.

Se queredes ver o ben que nos quedaron preme na imaxe.

Unha vez que estivo todo preparado , chegou a celebración. Preparamos diferentes cancións e bailes. A clase de 1º e 2º cantamos e bailamos a canción do grupo MAMACABRA, Monstruos e demais. Pasámolo xenial! Déixovos a canción para que tamén a cantades na casa!

Preme na imaxe para ver máis fotos da celebración

SAÍDA A ESCOLA DE ARTE PABLO PICASSO

VISITAMOS A ESCOLA DE ARTE DE PABLO PICASSO DA CORUÑA

O pasado martes 22 de outubro as nenas e nenos de 1º, 2º e 3º de EP vistamos a Escola de Arte Pablo Picasso de A Coruña. Puidemos ver como é unha escola de arte por dentro, os diferentes obradoiros que imaparten: cerámica, fotografía, tallado, ilustración... Explicáronnos as diferentes técnicas que empregaban,e os materiais que utilizaban. Foi moi interesanteeee!!

Se queres ver máis fotos da visita preme na imaxe.

SEMANA DO CLIMA

O pasado venres 27, para rematar a nosa semana de reinvindicación e concienciación da importancia de modificar os nosos comportamentos, para intentar parar o cambio climático, levamos a cabo a protesta cos carteis coas mensaxes de compromiso  que fixemos cada clase. Comprometímonos a non malgastar a auga, a utilizar máis a bici ou o transporte público e menos o cohe, a reutilizar, a reducir o uso do plástico.... Intentemos tod@s poñer da nosa parte para ter un planeta sano e a salvo!!!

Preme na imaxe se queres ver máis fotos

XADREZ

XOGAMOS AO XADREZ

Para comezar ben o curso, na primeira semana de escola, tivemos unhas xornadas para aprender a xogar ao xadrez. Neste obradoiro coñecemos as pezas, como se chamaban, cales eran as máis importantes, como se mobían...e tamén puidemos botar unha partidiña!!!

Preme na imaxe se queres ver o ben que o pasamos

BENVIDA

BENVIDA AO CURSO 2019-20

Comezamos un novo curso con moita enerxía e forza para descubrir e aprender cousas novas. Benvidos e benvidas a tod@s!!!

1º EP

2ºEP