PEQUEFEIRA

Pequefeira en Carballo

O venres 31 de maio, o curso de 2º de primaria acudimos a vender na feira os produtos que se cultivaron no invernadoiro durante este curso. Foi moi divertido e gracias ás familias conseguimos vender todo. Noraboa!!!

MAXIA

Maxia no cole

Que divertida é a maxia!!! Gracias á ANPA poidemos disfrutar no cole dun divertido día de maxia.

EXCURSIÓN A MALPICA

O xoves día 2 visitamos Malpica. Unha guía explicounos a utilización das nasas, a subasta da lonxa, visitamos o porto e, finalmente, degustamos productos do mar. Pasámolo moi ben!!!

MAGOSTO

MAGOSTO E PEÓN

Chegou a época das castañas e celebrámolo cun magosto, que ricas estaban!!!! De paso sacamos os nosos peóns a bailar, que xa sabemos que polo San Martiño, peóns ao camiño!!!

SAMAÍN

Chegou o Samaín!!! Todos e todas traballamos moito coas nosas familias, facendo unhas cabazas moi terroríficas e orixinais. Tamén tivemos a oportunidade de disfrazarnos e pasámolo moi ben!!!!

TALLER SAUDABLE

Asistimos a un taller saudable, onde nos explicaron a pirámide de alimentos e fixemos unha bruxa moi terrorífica, pero tamén moi comestible!!!

TABOLEIRO DA LINGUA

Con motivo da celebración do día das bibliotecas, participamos con todo o cole no taboleiro da lingua, colocando os refráns que trouxemos de casa coa colaboración das nosas familias.

Benvidos ao curso 2018/19

1º de EP

2º de EP

EXCURSIÓN

O 25 de maio, o alumnado de 1º e 2º visitamos o Castro de Borneiro e o Dolmen de Dombate. Tamén acudimos a un taller de pintura prehistórica donde ademais de explicarnos como vivían os nosos antepasados, poidemos facer un mural que quedou moi chulo e que expondremos no colexio.

DÍA DA MULLER

Hoxe é O Día Internacional da Muller, orixinalmente coñecido como Día Internacional da Muller Traballadora, conmemorado cada 8 de marzo e recoñecido pola ONU como unha xornada para reivindicar a igualdade e de facer balance sobre a situación das mulleres na sociedade. No colexio traballamos este tema cunha educación en valores igualitaria e non sexista.

O alumnado de 1º e 2º, realizou un traballo adicado ás mulleres máis importantes da súa vida, tamén adicamos un apartado a mulleres inventoras que foron moi importantes para a sociedade, e sin embargo en algúns casos, pouco recoñecidas. Feliz día da muller!!!!