A CLASE DE 1º DESÉXAVOS UNHAS FELICES FESTAS

As nenas e nenos de 1º queren desexarvos unhas Felices Festas e que o pasedes moi ben nas vacacións. Vémonos á volta!!!

ANXO INVÍTANOS A PROBAR AS SÚAS GALLETAS

Hoxe Anxo trouxo a clase unhas galletas que fixo na casa coa súa familia que estaban riquísimas. Eran de diferentes formas: estreliñas, círculos.... Aquí tedes as fotos para darvos algo de envexa.

A CLASE DE 1º TEN UNHA VISITA MOI ESPECIAL

Durante o mes de Novembro os nenos e nenas de 6º viñeron  explicarnos cousas moi interesantes. Fixeron diferentes exposicións dos seus traballos: volcáns, seres vivos, vertebrados e invertebrado....Tamén nos fixeron diferentes experimentos e xogos: vimos como erupciona un volcán, as partes do relevo.... Pasámolo xenial!!!