Blog de EDLG

CONTACONTOS DE NADAL

DURANTE DECEMBRO TIVEMOS Ó LADO DO TABOLEIRO DA LINGUA UNHA BIBLIOTECA ESPECIAL: UN BELÉN DECORADO CON CONTOS, MÚSICA E PELÍCULAS DE NADAL. O QUE MÁIS TRIUNFOU FOI "CANDO MARTIÑO TIVO GANAS DE MEXAR NA NOITE DE REIS".

RECORDADE QUE OS CONTOS SEMPRE SON UN BO REGALO :)

TABOLEIROS DA LINGUA

ESTES SON OS TABOLEIROS DA LINGUA QUE ELABORAMOS NO 1º TRIMESTRE:

COLGAMOS AS CAMISETAS COAS MENSAXES SOBRE A SEMANA DO CLIMA.

DURANTE O SAMAÍN COLGAMOS ESTROFAS DAS CANCIÓNS QUE IAMOS CANTAR DENTRO DE IMAXES TERRORÍFICAS.

DURANTE O MES DE NOVEMBRO, SENDO O 25 O DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO, TRABALLAMOS CO CONTO DE "ARTUR E CLEMENTINA" E COA CANCIÓN "QUE NON MO NEGUEN" DE  TANXUGUEIRAS.

DÍAS DE SAMAÍN & ALL HALLOWS´S EVE

30/10/2018 20:21

DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&HALLOWEEN NO CENTRO.

Podedes consultar todas as actividades levadas a cabo no blog da biblioteca

POEMAS PARA O MAIO 2018

Durante toda esta semana os alumnos e alumnas do CEIP Gándara Sofán nos preparamos para a celebración de OS MAIOS e o DÍA DAS LETRAS GALEGAS.

Agunhas clases seleccionaron poemas tradicionais sobre o maio, primavera e as fermosas flores que saen neste tempo; mentres que os maiores creamos os nosos propios poemas sobre o tema.

Deixamos aquí unha pequena mostra dos poemas realizados por 5º de primaria.

Desexamos que vos guste!!!

ENTROIDO

Os disfraces do Entroido deste ano están relacionados co proxecto de róbotica que levamos a cabo este curso. Ata os mandadiños os deu o noso meco-robot feito con materiais de refugallo. Aquí tedes algunhas fotos dese día.