Blog de EDLG

DÍAS DE SAMAÍN & ALL HALLOWS´S EVE

30/10/2018 20:21

DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&HALLOWEEN NO CENTRO.

Podedes consultar todas as actividades levadas a cabo no blog da biblioteca

POEMAS PARA O MAIO 2018

Durante toda esta semana os alumnos e alumnas do CEIP Gándara Sofán nos preparamos para a celebración de OS MAIOS e o DÍA DAS LETRAS GALEGAS.

Agunhas clases seleccionaron poemas tradicionais sobre o maio, primavera e as fermosas flores que saen neste tempo; mentres que os maiores creamos os nosos propios poemas sobre o tema.

Deixamos aquí unha pequena mostra dos poemas realizados por 5º de primaria.

Desexamos que vos guste!!!

ENTROIDO

Os disfraces do Entroido deste ano están relacionados co proxecto de róbotica que levamos a cabo este curso. Ata os mandadiños os deu o noso meco-robot feito con materiais de refugallo. Aquí tedes algunhas fotos dese día.

Día da Paz

O Día da Paz adicámolo a ICAN (Campaña para Abolir as Armas Nucleares) que recibiu o Premio Nobel da Paz no 2017. Os alumnos/as de 6º de primaria expuxeron ao resto do colexio cal é o obxectivo desta campaña.

Tamén realizamos “Pareados da Paz” para decorar os corredores e cantamos varias cancións para festexar esta data.

MAGOSTO. CONCURSO DE PEÓNS.

Coa chegada do Magosto, ademais de comer moitas castañas, celebramos novamente o concurso de peóns. O gañador deste ano foi Bruno de 6º de primaria.

Para ver máis imaxes ide á galería.