Celebracións

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

Con motivo da celebración do Día Mundial do Medio Ambiente, elaboramos unha exposición na que investigamos en torno á problemática do cambio climático no planeta.

Asimesmo investigamos sobre Greta Thunberg e outras rapazas que loitan por conseguir que se frene o ritmo tan acelerado de contaminación que a Terra está a sufrir.

Ademais do programa de radio que xa publicamos hai uns días, realizamos diferentes actividades para conmemorar esta data, tales coma o traballo de investigación e exposición previamente mencionado e unha canción adicada ó clima: SING FOR THE CLIMATE.

Aquí tedes algunha das imaxes da exposición.

Regueifando con Lupe Blanco

Picando na seguinte imaxe, poderedes ver un resumo do obradoiro de regueifa que impartiu Lupe Blanco o pasado xoves. Que ben o pasamos e canto aprendemos! Moitas grazas pola visita!

LETRAS GALEGAS 2019

Un ano máis celebramos o Día das Letras Galegas, recordando a figura de Antonio Fraguas. Asimesmo, contamos coa visita dunha das grandes regueifeiras de Bergantiños, Guadalupe Blanco, que axudou ao noso alumnado a crear as súas primeiras coplas populares galegas. Velaquí algunhas imaxes da actividade.

Nas vindeiras horas colgaremos os vídeos do obradoiro con Lupe Blanco, onde poderedes comprobar tanto o proceso de creación das regueifas do alumnado de Sofán, coma das diferentes improvisacións coas que Lupe nos sorprendeu. Ata tocaron muiñeira e rapearon regueifa!!! Non deixedes de velos.

23 ABRIL 2019, DÍA DO LIBRO

23 ABRIL 2019, PROTAGONISTAS DO DÍA DO LIBRO 2019 NO CEIP GÁNDARA SOFÁN

Antonio García Teijeiro

Ana María Fernández

Fran Alonso

Gloria Fuertes

SEMPRE A POESÍA!!!

SIEMPRE POESÍA!!!

DÍA DO LIBRO 2019

Máis imaxes da exposición realizada polo alumnado do centro para conmemorar o Día do Libro 2019:

23 ABRIL 2019: DÍA DO LIBRO

23 de Abril DÍA DO LIBRO 2019

Para conmemorar esta data tan importante, e seguindo co proxecto BiblioPoemando, no que levamos traballando xa dous cursos, elaboramos unha exposición en torno á figura poética de 4 poetas importantes na nosa literatura:

Antonio García Teijeiro

Ana María Fernández

Fran Alonso

Gloria Fuertes

RECITAL DÍA DA POESÍA

Clicando AQUÍ podedes ver o recital que fixemos no colexio para celebrar o día da Poesía.

Tamén o podedes ver accedendo á nosa canle de Youtube.

DESFILE ENTROIDO

No noso canal de YouTube podedes ver os desfiles do entroido de todos os cursos, e tamén un pequeno recital de poesía que fixemos aproveitando a ocasión e a temática dos disfraces.

Podedes velos todos accedendo a:

Esperamos que vos gusten!

DESFILE ENTROIDO

Podedes velos todos accedendo a:

Esperamos que vos gusten!

ENTROIDO POÉTICO 2019

Un ano máis celebramos o Entroido no CEIP Gándara Sofán. Durante este curso escolar quixemos facer unha homenaxe a algún don grandes poetas da literatura, tanto galega coma mundial. Estivemos acompañando a Rosalía de Castro, Gustavo Adolfo Bécquer, William Shakespeare, Frida Khalo, Virginia Wolf, etc...

Velaquí a mostra das excelentes caracterizacións do alumnado: