Axudas, Libros, Outros, Educación Primaria, Educación Infantil

LISTADOS PRAZAS DE RESERVA E ADMISIÓN

Estimadas familias:

Informamos que os listados correspondentes a RESERVA DEFINITIVA EN 3º PRIMARIA, como A ADMISIÓN PROVISIONAL DE PRAZAS para o vindeiro curso 2021/2022, se atopan expostas no taboleiro de anuncios do noso centro educativo.

EQUIPO DIRECTIVO

ORDE DO 6 DE NOVEMBRO POLA QUE SE REGULA O PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DOS CENTROS DE E.PRIMARIA, ESO E ED.ESPECIAL.(DOGA DO 13/11/20)

SOLO PARA EDUCACIÓN PRIMARIA

No DOGA DO 13/11/2020, veñen regulados os criterios de reparto das máscaras entre o alumnado matriculado no centro, entre o máis salientable atopamos o seguinte:

Queremos comunicarlle que está aberto o prazo para presentar as solicitudes das Axudas de Estudos para alumnado de 2º ciclo de educación infantil e estudos de Grao Elemental ou Profesional no Consevatorio Profesional de Música de Carballo. Curso 2019-2020 que convoca o Concello de Carballo ata o vindeiro 30 30 de marzo.

IMPRESO ADXUNTO PARA DESCARGAR

PRAZO PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS

Ola familias:

Clicando no achego poderedes ver a listaxe definitiva de FONDOLIBROS.

Ollo: Todas as familias solicitantes de Fondolibros, que só merquen o Activitiy Book de Inlgés. Do resto dos libros falaremos na reunión de inicia de curso, o 9 de Setembro.

O Equipo Directivo

BO VERÄN

CANDIDATOS ELEXIDOS PARA FORMAR O CONSELLO ESCOLAR DO CEIP GANDARA SOFAN

No documento adxunto podedes atopar os candidatos elexidos para formar o CONSELLO ESCOLAR DO CEIP GÁNDARA SOFÁN.

DOCUMENTOS DE CENTRO

DEIXAMOS ADXUNTO PARA CONSULTA OS DOCUMENTOS DE CENTRO.

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS EN FONDOLIBROS

Xa están dispoñibles as listas de admitidos nas axudas de adquisición de libros para o curso 2018-2019.

RECOLLIDA CHEQUE DE AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Informamos que xa están dispoñibles os cheque de libros e materiais.

Poderán recollerse ata o 13 de xullo ou a partires do 1 de setembro.

INFORMACIÓN PARA ALUMNADO 6º

Informamos ás familias do alumnado de 6º de primaria que a partires de mañá 5 de xullo poderán vir a recoller os historiais académicos.

FONDO LIBROS- LISTA DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO LIBRO

BOAS FAMILIAS:

ACHEGASE A LISTA PROVISIONAL DE ALUMNADO QUE TEN DEREITO A ALGÚN LIBRO NO REPARTO DE FONDO LIBROS; ASÍ COMO A LISTAXE DE EXCLUÍDOS.

MOI IMPORTANTE: O ALUMNADO DE 3º, 4º E 5º DE E. PRIMARIA POR FAVOR QUE SÓ MERQUE O LIBRO DE ACTIVITY BOOK DE INGLÉS (É O LIBRO DE ACTIVIDADES); EN SETEMBRO FALAREMOS DO RESTO DE LIBROS.

ESTAS LISTAXES ESTÁN COLGADAS NO TABOLEIRO DO CENTRO.