Benvidos

Benvidos á web do CEIP Gándara-Sofán

LISTADOS PRAZAS DE RESERVA E ADMISIÓN

Estimadas familias:

Informamos que os listados correspondentes a RESERVA DEFINITIVA EN 3º PRIMARIA, como A ADMISIÓN PROVISIONAL DE PRAZAS para o vindeiro curso 2021/2022, se atopan expostas no taboleiro de anuncios do noso centro educativo.

EQUIPO DIRECTIVO

VACACIÓNS SEMANA SANTA

Estimadas familias:

Informamos que as vacacións de Semana Santa abranguen desde o luns 29 de marzo ata o 5 de abril, este incluido, polo tanto a volta ao centro será o MARTES 6 DE ABRIL.

Boas vacacións e a descansar!!

XORNAL DIXITAL

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021/22, EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

Ábrese o prazo para a presentación de solicitudes novas de matrícula dende o 1 ao 22 de marzo.

Nos documentos adxuntos está dispoñible o ANEXO II relativo ao proceso e as VACANTES para o curso 2021/2022, o ANEXO pódese descargar para cubrir e posteriormente entregar asinado no centro, tamén no seguinte enlace da Consellería de Educación, podedes consultar toda a normativa relacionada co proceso de ADMISIÓN, así como xestionar a propia solicitude. Pinchar aquí

A documentación a presentar é a seguinte:

-Formulario de solicitude de admisión ANEXO II (dispoñible na secretaría do centro e na páxina web onde se pode cubrir en liña e imprimir).

RECOMENDACIÓNS LITERARIAS PARA O NADAL

Benqueridas familias,

Achéganse unhas datas de descanso para a comunidade escolar, polo que dende a Biblioteca do centro, queremos facer unha serie de recomendacións literarias para gozar do tempo libre durante as vacacións, e non se nos ocorre mellor xeito de pasar algunha destas horas de lecer que lendo algunhas das historias que aquí vos propoñemos.

Bo Nadal a tod@s!!!

VACACIÓNS DE NADAL

Estimadas familias, vos comunicamos que as vacacións de NADAL comprenden desde o 23 de decembro ata o 10 de xaneiro, ámbolos dous incluidos, é dicir ata o luns 11 non comenzan as clases.