Benvidos

Benvidos á web do CEIP Plurilingüe Gándara-Sofán

TELEFONO MOVIL PARA INCIDENCIAS COVID

621 370 781

PRAZO DE SOLICITUDE FONDO LIBROS, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR: CURSO 2022/2023

Estimadas familias:

Publicouse onte no Diario Oficial de Galicia, a convocatoria no fondo solidario de libros de texto e   axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

As solicitudes cumplimentaranse mediante formulario, a disposición do centro educativo, ou mediante solicitude telemática, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

O prazo estará aberto desde hoxe e  ata o 22 de xuño de 2022.

Feliz día das letras galegas 2022

Feliz día das letras galegas dende a radio escolar de Grecia.

Erasmus + 2022

AVISO DÍA 16 MAIO NON LECTIVO

Estimadas familias:

Comunicamos que o luns 16 de maio non será día lectivo no noso centro autorizado pola Xefatura territorial, entre os dous que se poden coller no curso. O día 17 de maio é festivo, DÍA DAS LETRAS GALEGAS polo que voltamos o mércores 18 de maio ao centro.

XORNAL DIXITAL_ EDICIÓN ABRIL

ABRIL 2022.pptx de Prensa Sofan

INSTRUCCIÓNS SOBRE O USO DAS MÁSCARAS NO ÁMBITO EDUCATIVO

Estimadas familias, vos deixamos o enlace coas novas instruccións sobre uso de máscaras nos centros educativos, publicadas onte no portal edu.xunta

INSTRUCCIÓNS

Sáudos

AXUDAS DE ESTUDOS PARA ALUMNADO DE 2º CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL

Estimadas familias:

Informamos da convocatoria de axudas para o alumnado do 2º ciclo de Ed. Infantil (3, 4 e 5 anos), que ven de convocar o Concello de Carballo (catrocentas axudas de 150€)

As solicitudes deberán presentarse no modelo normalizado enviado aos domicilios e dispoñible tamén na páxina web https://sede.carballo.gal ou nos rexistros do Concello de Carballo ata o 12 de maio de 2022.

O horario de atención ao público, nas oficinas da Concellería de Cultura, para recibir información que precisen será de luns a venres de 11:00 a 12:30 horas.

AGRADECEMENTO SAVE THE CHILDREN

SOFAN NEWS__EDICION MARZO

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN EN FAVOR DOS NENOS E NENAS DE UCRANIA

Estimadas familias:

O mércores 23 de marzo nos sumaremos ao movemento por UCRAINA, da man de SAVE THE CHILDREN, leeremos un manifesto en contra da guerra con todo o alumnado, e mostraremos os traballos feitos polo alumnado como apoio á situación que viven os nenos e nenas de Ucraina.

Faremos unha carreira solidaria para recaudar fondos para este cometido, como noutras ocasións, pero agora os kilómetros de solidariedade van adicados á infancia de Ucraina.