Benvidos

C.E.I.P. GÁNDARA

Benvidos á web do CEIP Gándara-Sofán

SAMAÍN 2019

Un ano máis chegou a celebración do Samaín ó CEIP Gándara Sofán!!!

E cada ano supera o anterior. Mirade que marabilla de cabazas e disfraces!!!

Noraboa a Sabela Romero por se a gañadora da cabaza máis orixinal e a Alba Eirín por gañar o premio á cabaza máis terrorífica!!!

Agora admirade esta terrorífica colección de imaxes!!!

DÍA DA BIBLIOTECA 2019

Coma todos os anos conmemoramos o Día da Biblioteca Escolar o pasado 24 de outubro. Para celebralo, o alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria, deleitáronnos cun poema de Rosalía de Castro, coa música de Rosalía (tra, tra), seguindo unha versión da cantautora MJ Pérez, titulada MALAXENTE.

Unha vez que pinchedes no enlace, poderedes ver o vídeo. Non o perdades, quedou estupendo (tra, tra)!!! E a participación do alumnado de infantil, acompañando e incluso animándose co estribillo está xenial!!!

Así que a desfrutar co MALAXENTE!!!

RADIO SOFAN PROGRAMA SOBRE EL CLIMA

AQUI PODEDES VER O PROGRAMA REALIZADO POLOS ALUMNOS DE 6º DE PRIMARIA SOBRE AS ACTIVIDADES FEITAS NA SEMANA DO CLIMA

PROGRAMA 1

ENTRADA NO RECINTO ESCOLAR

Estimadas familias:

Recordamos que os alumnos/as que non asistan ao servizo de Concilia, non poderán ser deixados no centro  ata as 09.40.

Ata esa hora, os portais do centro permanecerán pechados e non poderán entrar automóbiles no recinto escolar.

Grazas pola colaboración.

COMEZO DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

O vindeiro martes 1 de outubro darán comezo as actividades extraescolares, así como o servizo de biblioteca (de 16.00 a 18.00 horas).

A dirección.

SEMANA DO CLIMA

A vindeira semana celebraremos a “Semana polo clima”, levando a cabo diferentes actividades cada día:

-O luns 23 estaremos un minuto de silencia en prol do noso clima.

-O martes 24 traeremos posta algunha prenda de vestir verde (camiseta, xersei, pano, gorra, etc).

-O mércores 25 visualizaremos un vídeo que nos fará reflexionar sobre a importancia de coidar o noso clima.

-O xoves 26 realizaremos carteis polo coidado do clima.

XORNADA REDUCIDA 11 SETEMBRO

As clases comezarán o 11 de setembro. Ese día o horario será de 11.00 a 13.00 horas. Haberá transporte escolar, pero non servizo de comedor.

O alumnado que se incorpora en 4º de educación infantil (3 anos) realizará un período de adaptación, que será comunicado persoalmente pola titora.

Atentamente, o equipo directivo.

REUNIÓN FAMILIAS SETEMBRO

Recordamos que o vindeiro luns 9 de setembro, haberá unha reunión xeral para todas as familias e coas correspondentes titoras. Será ás 11.30 horas.

Saúdos.

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS

Ola familias:

Clicando no achego poderedes ver a listaxe definitiva de FONDOLIBROS.

Ollo: Todas as familias solicitantes de Fondolibros, que só merquen o Activitiy Book de Inlgés. Do resto dos libros falaremos na reunión de inicia de curso, o 9 de Setembro.

O Equipo Directivo

BO VERÄN