Hoxe comemos uvas.

Aquí vos deixamos unha regueifa que fixemos na clase de 4º sobre as uvas.

ADIVIÑA ADIVIÑANZA

COPLA DA FROITA

Pode ser de varias core

Tes que comela lavada

Ten unha extraña forma

Como unha mazá estricada

Semana da froita 5ºA- Mércores comemos...

Máis grande que a mandarina.

Redonda coma unha bóla.

A min gústanme amargas.

ESTA FROITA SI QUE MOLA!

Regueifa froita 6º

Hoxe martes toca froita

É de cor amarela

Se ti a queres comer

Tes que baixar a por ela

REGUEIFAS DE NADAL

Benqueridas familias,

Xa se achega o final deste ano 2021 e unha excelente maneira de celebralo será escoitando as regueifas de Nadal creadas polo alumnado e que poderedes visualizar no blog de biblioteca!!!

Feliz e sano 2022

Moncho, o Sapoconcho

Regueifando polo Nadal

Os nenos e nenas do CEIP Plurilingüe Gándara - Sofán deséxanvos unhas felices festas e un próspero aninovo 2022 con estas regueifas de Nadal.

O GÁNDARA SOFÁN COA INFANCIA E CONTRA A VIOLENCIA

Adicaremos esta semana a realizar diferentes tarefas en torno á defensa dos dereitos da infancia e contra todo tipo de violencia. Estade atent@s ó traballo feito, que será publicado nos distintos blogs do centro.

OBRADOIRO CON SABELA FERNANDEZ TRELLES "O LADRÓN DE SOÑOS"

Onte, día 4 de novembro o alumnado de primeiro e segundo de primaria realizou un obradoiro coa  autora de "O LADRÓN DE SOÑOS", Sabela Fernández Trelles. Tamén aproveitou a visita ao noso colexio para presentar a súa nova publicación " QUÉ QUERES SER DE MAIOR, PEQUENA?"

Amosamos algunhas das imaxes que nos deixaron a xornada.

Airiños, airiños, aires. Día das bibliotecas 2021

Os nenos e nenas de infantil presentámosvos "Airiños, airiños, aires", un poema de Rosalía de Castro.

Con este poema cantado conmomoramos o día das bibliotecas 2021.

Quen puidera namorala, de Álvaro Cunqueiro

Para desexarvos un bo Día das Bibliotecas, o alumnado de 5ºA interpreta "Quen puidera namorala", un poema de Álvaro Cunqueiro musicado por Luis Emilio Batallán.