ACTIVIDADES, SAMAÍN

3 DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&ALL HALLOWS´EVE

3 DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&ALL HALLOWS´EVE NO CENTRO

Con motivo da celebración da festa do Samaín ou Halloween (véspera de Todos os Santos), imos celebrar diversas actividades para conmemorar esta festa. Podes ver o resultado das mesmas no blog da biblioteca. Que pasedes unha boa ponte festiva and Happy Halloween!!!

O CEIP Gándara Sofán xa está engalanado para conmemorar esta data:

DÍAS DE SAMAÍN & ALL HALLOWS´S EVEN

2ª XORNADA DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN

Hoxe martes, levamos a cabo unha actividade moi interesante, divertida e creativa da man do Plan Proxecta, no que o noso centro está a participar dende hai varios anos. A actividade Educachef permitiu ao noso alumnado crear un prato moi especial relacionado cun personaxe típico desta festa: A Bruxa!!! O resultado foi delicioso:

DÍAS DE SAMAÍN & ALL HALLOWS´S EVEN

3 DÍAS DE FESTA DO SAMAÍN, HALLOWEEN

Comezamos a semana chea de actividades para conmemorar unha festa que ao noso alumnado lle encanta: O Samaín ou Halloween (véspera de Todos Os Santos).

Iniciamos as actividades cun plan lector conxunto onde visionamos unha curtametraxe de terror (titulada Os Paiasos Asasinos) e grabada polo antigo alumnado de 6º curso de Educación Primaria. Posteriormente, varios alumnos do actual 6º curso leron as súas historias de medo a todos os nenos e nenas do centro. Velaquí tedes algunhas imaxes: