Blog de 2º Ciclo

Exitosa xornada de campo a través

29 de novembro de 2019

Esta mañá gozamos dunha soleada e exitosa xornada de campo a través en Carballo, que non só nos deixou a clasificación para a seguinte fase de benxamíns do noso compañeiro Mateo, senón que tamén nos permitiu comprender a importancia de valores como a participación, o esforzo e o compañeirismo.

Día Internacional contra a Violencia de Xénero

25 de novembro de 2019

Esta mañá manifestamos o noso rexeitamento á violencia machista no Día Internacional contra a Violencia de Xénero. O grupo de 3º, xunto co resto do alumnado do centro, cantamos "Que non mo neguen" (As Tanxugueiras), visualizamos e reflexionamos sobre o conto "Artur e Clementina" (maltrato psicolóxico) e recibimos agasallos do concello baixo o lema "Carballo en negro".

PREMIO ALOUMIÑOS

NORABOA NOA

O sábado 23 de novembro, a alumna de 4º, NOA, recolliu o premio da asociación Aloumiños. O seu debuxo aparece no calendario do próximo ano. Parabéns a toda a clase por participar!!!!

Descubrimos os dereitos da infancia

20 de novembro de 2019

As Nacións Unidas celebra o Día Universal do Neno o 20 de novembro, data na que a Asamblea Xeral da ONU aprobou a Declaración dos Dereitos do Neno en 1959. Trinta anos despois logrouse acordar o texto final da Convención sobre os Dereitos do Neno e o seu cumprimento pasou a ser obrigatorio para todos os países que o asinaron. Este ano celebramos, polo tanto, o 30 aniversario da referida convención.

MAGOSTO

MAGOSTO E PEÓN EN 4º EP

Este curso celebramos o magosto gracias á aportación das familias que trouxeron castañas para poder disfrutar dunha gran festa.

Tamén celebramos o peón, e felicitamos ao flamante campión do cole:

NORABOA AARÓN