ADXUDICACION POSTOS ESCOLARES NA COMISION DE ESCOLARIZACIÓN DE CARBALLO

Tras a Comisión de Escolarización de Carballo resultaron admitidos no Ceip Gándara Sofán de Carballo os alumnos que se relacionan no documento adxunto.

FORMALIZACION MATRICULA CURSO 2019/2020

Informamos que as datas de formalización de MATRÍCULA para os alumn@s de nova admisión o vindeiro curso 2019-2020 será entre o 20 e o 30 de XUÑO.

• Fotocopia do libro de familia.
  • De ser o caso, sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO CURSO 2019/2020

NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS PÓDESE CONSULTAR A LISTAXE DE ALUMNOS E ALUMNAS ADMITIDOS PARA O CURSO 2019/2020 NO CEIP GÁNDARA SOFÁN

O PRAZO DE MATRÍCULA NO CENTRO SERÁ

DO 20 AO 30 DE XUÑO

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO CURSO 2019/2020

OS DOCUMENTOS ADXUNTOS CONTEÑEN AS LISTAXES PROVISIONALES DE ALUMNADO ADMITIDO AO CURSO 2019/2020

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA 2018-2019

Informamos que as datas de formalización de MATRÍCULA para os alumn@s de nova admisión o vindeiro curso 2018-2019 será entre o 20 e o 30 de XUÑO.

Listaxe definitivo de admitidos para o curso 2018/2019

PODESE CONSULTAR NOS ARQUIVOS ADXUNTOS OS LISTADOS DEFINITIVOS DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO.

LISTADO DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/2019

NO SEGUINTE DOCUMENTO ADXUNTO PUBLÍCASE O LISTADO DE ALUMNOS ADMITIDOS NO NOSO CENTRO PARA O CURSO 2018/2019.

A DIRECCIÓN

LISTADO DEFINITIVO DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTRO ADSCRITO. 3º PRIMARIA

ADXÚNTASE LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DO CRA PARA O VINDEIRO CURSO 2018/2019

ADXUDICACIÓNS POSTOS ESCOLARES POLA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN

NO ARQUIVO QUE SE ADXUNTA, NOTIFÍCANSE OS POSTOS ESCOLARES ADXUDICADOS TRALA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN EN CARBALLO.

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA

Informamos que as datas de formalización de MATRÍCULA para os alumn@s de nova admisión o vindeiro curso será entre o 20 e o 30 de XUÑO.