Matrícula

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021/22, EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

Ábrese o prazo para a presentación de solicitudes novas de matrícula dende o 1 ao 22 de marzo.

Nos documentos adxuntos está dispoñible o ANEXO II relativo ao proceso e as VACANTES para o curso 2021/2022, o ANEXO pódese descargar para cubrir e posteriormente entregar asinado no centro, tamén no seguinte enlace da Consellería de Educación, podedes consultar toda a normativa relacionada co proceso de ADMISIÓN, así como xestionar a propia solicitude. Pinchar aquí

A documentación a presentar é a seguinte:

-Formulario de solicitude de admisión ANEXO II (dispoñible na secretaría do centro e na páxina web onde se pode cubrir en liña e imprimir).

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS CURSO 202/2021

NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO NOSO CENTRO ESTÁN COLGADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS (ALUMNADO NOVO) PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021.

FORMALIZACION MATRICULA CURSO 2020/2021

Informamos que as datas de formalización de MATRÍCULA para os alumn@s de nova admisión o vindeiro curso 2020-2021 será entre o 1 e o 10 DE XULLO

• Descargar e cubrir el Anexo III-1
  • Fotocopia do libro de familia.
  • De ser o caso, sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN EN CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS.DO 1 AO 20 DE MARZO

DO 1 AO 20 DE MARZO ABRE O PRAZO DE ADMISIÓN PARA NOVO ALUMNADO EN CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS.

NO DOCUMENTO ADXUNTO PÓDESE CONSULTAR AS PRAZAS VACANTES POR CURSO NO NOSO CENTRO, ASÍ COMO DESCARGAR O ANEXO DE ADMISIÓN PARA CUBRIR.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS. RESERVA CURSO 2020/2021

NO DOCUMENTO ADXUNTO PODEDES CONSULTAR

O LISTADO DE ALUMNADO DE RESERVA

PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021 NO NOSO CENTRO

ADXUDICACION POSTOS ESCOLARES NA COMISION DE ESCOLARIZACIÓN DE CARBALLO

Tras a Comisión de Escolarización de Carballo resultaron admitidos no Ceip Gándara Sofán de Carballo os alumnos que se relacionan no documento adxunto.

FORMALIZACION MATRICULA CURSO 2020/2021

• Descargar e cubrir el Anexo III-1

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO CURSO 2019/2020

NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS PÓDESE CONSULTAR A LISTAXE DE ALUMNOS E ALUMNAS ADMITIDOS PARA O CURSO 2019/2020 NO CEIP GÁNDARA SOFÁN

O PRAZO DE MATRÍCULA NO CENTRO SERÁ

DO 20 AO 30 DE XUÑO

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO CURSO 2019/2020

OS DOCUMENTOS ADXUNTOS CONTEÑEN AS LISTAXES PROVISIONALES DE ALUMNADO ADMITIDO AO CURSO 2019/2020

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA 2018-2019

Informamos que as datas de formalización de MATRÍCULA para os alumn@s de nova admisión o vindeiro curso 2018-2019 será entre o 20 e o 30 de XUÑO.

• Descargar e cubrir el Anexo III