Impresos

PRAZO DE ADMISION DE ALUMNADO EN CENTRO DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

O prazo para a reserva de praza para o CURSO 2019/2020 en centros docentes sostidos con fondos públicos COMENZA o día

1 de MARZO  E ATA O 20 DE MARZO.

Nos documentos adxuntos podedes descargar o ANEXO II que ten que vir cuberto e ter entrada no rexistro do centro antes do día 20 de Marzo.

CADRO DE VACANTES PARA O CURSO 2018/2019

PÓDESE CONSULTAR NO DOCUMENTO ADXUNTO AS VACANTES DISPOÑIBLES NO NOSO CENTRO PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2018/2019.

PRAZO DE ADMISION ALUMNOS NO CURSO 2018/2019 EN CENTROS DOCENTES PUBLICOS

Solicitude de admisión para o vindeiro curso 2018/2019

Do 1 ao 20 de Marzo

No seguinte enlace podedes cubrir o Anexo II

na web ou ben descargalo aquí no documento adxunto, que se entregará no centro, xunto coa seguinte documentación:

1. Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar.

ORDE DE ADMISIÓN PARA O ALUMNADO NO VINDEIRO CURSO 2017/2018

A través do seguinte enlace pódese consultar a publicación da ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

IMPRESO ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2015-2016

O impreso para cubrir é o seguinte:

Admisión de Alumnado

Aberto o prazo de presentación de solicitudes de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2013-2014

Prazo: do 5 ao 17 de abril

Recollida de impresos no propio centro (Consultar horario de dirección e secretaría no taboleiro da entrada do centro ou premendo aqui)

Documentación a achegar: impreso de solicitude, fotocopia do D.N.I. do alumno/a ou fotocopia do libro de familia no que aparezan os datos do alumno/a e certificado de emp

ANEXO II Solicitude de admisión