Rego da Balsa

No mes de outubro o alumnado de 5 anos e de primeiro de primaria fixemos Unha saida a biblioteca de Rego da Balsa para coñecer a ratiña Lili e os seus contos

DÍA DA BIBLIOTECA

O alumnado de 1º de primaria estivo lendo varios libros da

editorial Bubela para festexar o DÍA DA BIBLIOTECA

FIXÉRONO MOI BEN!!!!

FESTEXAMOS O DÍA DA BIBLIOTECA

A clase de 2º EP quixo festexar o Día da Biblioteca lendo o conto: A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza. Desexamos que vos guste!

Día da biblioteca. Conto Lúa, Lúa, Sol

Dende a aula de 3 anos celebramos o días das Bibliotecas coa lectura do conto Lúa, Lúa, Sol.

SAIDA BIBLIOTECA REGO DA BALSA

ESTAMOS A PIQUES DE CHEGAR AO 24 DE OUTUBRO, DÍA  DAS BIBLIOTECAS , E DENDE O CEIP GÁNDARA-SOFÁN XA COMEZAMOS A PARTICIPAR NAS ACTIVIDADES PROPOSTAS POLO CONCELLO PARA A SÚA CELEBRACIÓN. O PASADO MARTES 9 DE OUTUBRO OS NENOS E NENAS DE INFANTIL ACUDIMOS A UNHA SESIÓN DE CONTACONTOS COA RATIÑA LILI! E DISFRUTAMOS MOITO COAS SÚAS HISTORIAS!.