Benvidos

C.E.I.P. GÁNDARA

Benvidos á web do CEIP Gándara-Sofán

Suspensión das clases

Información relevante publicada polo Centro:

DÍA DA BIBLIOTECA 2020

24 DE OUTUBRO: DÍA DA BIBLIOTECA: ESCOITA OS NOSO CONTOS!!!

O vindeiro sábado 24 de outubro conmemoramos o Día da Biblioteca e queremos celebralo lendo varios contos que serán publicados mañá neste blog de biblioteca e nos respectivos blogs de aula.

O alumnado de 3 anos lerá o conto LÚA LÚA SOL.

O alumnado de 4 anos lerá o libro FROITAS.

O alumnado de 5 anos lerá o libro ANIMAIS.

CLÁUSULA COVID BIBLIOTECA

Remitimos documento específico en canto ó funcionamento da biblioteca no presente curso escolar 2020-2021, tendo en conta as medidas que deben ser adoptadas no relativo á crise sanitaria actual.

Equipo de Biblioteca

DATAS DO INICIO DO CURSO ESCOLAR

XOVES 10 DE SETEMBRO: 4ºEI (3 anos), 5ºEI (4 anos), 1ºEP, 2ºEP, 3ºEP.

VENRES 11 DE SETEMBRO: 6ºEI (5 anos), 4ºEP, 5ºEP, 6º EP.

O horario será o habitual de 09.50 a 14.50, e haberá servizos de transporte e comedor escolar.

*Para o alumnado de 3 ANOS, o horario será explicado na reunión inicial do 4 de setembro.

Un saúdo. O Equipo Directivo.

PROTOCOLOS DO INICIO DO CURSO 2020/2021

Nos arquivos adxuntos publicanse os protocolos de aplicación no centro,  derivados da situación sanitaria provocado polo COVID_19, para información xeral das familias.

TEDES RESALTADO O TEXTO IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS EN COR AMARELO.

Listaxe de material para Educación Infantil

Achegamos no adxunto a listaxe de material que se vos vai a solicitar por parte das mestras de Educación Infantil. Dita listaxe pode ser  modificado  para adecuarse ao Protocolo de COVID_19, que se trasladou dende Consellería de Educación a todos os centros educativos.

Saúdos

GRADUACIÓN 6º PRIMARIA

HOXE MARTES 14 DE XULLO POR FIN CELEBROUSE

A GRADUACIÓN DE 6º DE PRIMARIA

BEN MERECIDA E MOI ESPERADA!!!!

NO SEGUINTE ENLACE PODEDES VER AS FOTOS, ESPEREMOS QUE VOS GUSTEN

VIDEO:

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS

PÓDESE CONSULTAR A LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS PARA 3º, 4º E 6º DE PRIMARIA, NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO.

EQUIPO DIRECTIVO

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS CURSO 202/2021

NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO NOSO CENTRO ESTÁN COLGADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS (ALUMNADO NOVO) PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021.