Benvidos

C.E.I.P. GÁNDARA

Benvidos á web do CEIP Gándara-Sofán

RADIO SOFAN PROGRAMA SOBRE EL CLIMA

AQUI PODEDES VER O PROGRAMA REALIZADO POLOS ALUMNOS DE 6º DE PRIMARIA SOBRE AS ACTIVIDADES FEITAS NA SEMANA DO CLIMA

PROGRAMA 1

ENTRADA NO RECINTO ESCOLAR

Estimadas familias:

Recordamos que os alumnos/as que non asistan ao servizo de Concilia, non poderán ser deixados no centro  ata as 09.40.

Ata esa hora, os portais do centro permanecerán pechados e non poderán entrar automóbiles no recinto escolar.

Grazas pola colaboración.

COMEZO DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

O vindeiro martes 1 de outubro darán comezo as actividades extraescolares, así como o servizo de biblioteca (de 16.00 a 18.00 horas).

A dirección.

SEMANA DO CLIMA

A vindeira semana celebraremos a “Semana polo clima”, levando a cabo diferentes actividades cada día:

-O luns 23 estaremos un minuto de silencia en prol do noso clima.

-O martes 24 traeremos posta algunha prenda de vestir verde (camiseta, xersei, pano, gorra, etc).

-O mércores 25 visualizaremos un vídeo que nos fará reflexionar sobre a importancia de coidar o noso clima.

-O xoves 26 realizaremos carteis polo coidado do clima.

XORNADA REDUCIDA 11 SETEMBRO

As clases comezarán o 11 de setembro. Ese día o horario será de 11.00 a 13.00 horas. Haberá transporte escolar, pero non servizo de comedor.

O alumnado que se incorpora en 4º de educación infantil (3 anos) realizará un período de adaptación, que será comunicado persoalmente pola titora.

Atentamente, o equipo directivo.

REUNIÓN FAMILIAS SETEMBRO

Recordamos que o vindeiro luns 9 de setembro, haberá unha reunión xeral para todas as familias e coas correspondentes titoras. Será ás 11.30 horas.

Saúdos.

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS

Ola familias:

Clicando no achego poderedes ver a listaxe definitiva de FONDOLIBROS.

Ollo: Todas as familias solicitantes de Fondolibros, que só merquen o Activitiy Book de Inlgés. Do resto dos libros falaremos na reunión de inicia de curso, o 9 de Setembro.

O Equipo Directivo

BO VERÄN

REUNIÓNS SETEMBRO PARA PROFESORADO

Adxuntamos o calendario coas reunións propostas para os primeiros días de setembro.

BO VERÁN!

LISTAXE DEFINITIVA DE USUARIOS DE COMEDOR PARA O CURSO 2019/20