Benvidos

Benvidos á web do CEIP Gándara-Sofán

LISTADOS PRAZAS DE RESERVA E ADMISIÓN

Estimadas familias:

Informamos que os listados correspondentes a RESERVA DEFINITIVA EN 3º PRIMARIA, como A ADMISIÓN PROVISIONAL DE PRAZAS para o vindeiro curso 2021/2022, se atopan expostas no taboleiro de anuncios do noso centro educativo.

EQUIPO DIRECTIVO

VACACIÓNS SEMANA SANTA

Estimadas familias:

Informamos que as vacacións de Semana Santa abranguen desde o luns 29 de marzo ata o 5 de abril, este incluido, polo tanto a volta ao centro será o MARTES 6 DE ABRIL.

Boas vacacións e a descansar!!

XORNAL DIXITAL

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021/22, EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

Ábrese o prazo para a presentación de solicitudes novas de matrícula dende o 1 ao 22 de marzo.

Nos documentos adxuntos está dispoñible o ANEXO II relativo ao proceso e as VACANTES para o curso 2021/2022, o ANEXO pódese descargar para cubrir e posteriormente entregar asinado no centro, tamén no seguinte enlace da Consellería de Educación, podedes consultar toda a normativa relacionada co proceso de ADMISIÓN, así como xestionar a propia solicitude. Pinchar aquí

A documentación a presentar é a seguinte:

-Formulario de solicitude de admisión ANEXO II (dispoñible na secretaría do centro e na páxina web onde se pode cubrir en liña e imprimir).

RECOMENDACIÓNS LITERARIAS PARA O NADAL

Benqueridas familias,

Achéganse unhas datas de descanso para a comunidade escolar, polo que dende a Biblioteca do centro, queremos facer unha serie de recomendacións literarias para gozar do tempo libre durante as vacacións, e non se nos ocorre mellor xeito de pasar algunha destas horas de lecer que lendo algunhas das historias que aquí vos propoñemos.

Bo Nadal a tod@s!!!

VACACIÓNS DE NADAL

Estimadas familias, vos comunicamos que as vacacións de NADAL comprenden desde o 23 de decembro ata o 10 de xaneiro, ámbolos dous incluidos, é dicir ata o luns 11 non comenzan as clases.

PREMIO CERTAME CONTOS DE NADAL

Noraboa ao noso alumno BRUNO MARTÍNEZ RODRÍGUEZ, gañador do CERTAME CONTOS DE NADAL DE LA VOZ,  co conto «A fin do egoísmo nos tempos de Nadal» elexidode entre 184 traballos presentados de distintos centros da Costa da Morte.

Moitos parabéns Bruno!!!!

AQUÍ PODEDES VER A NOTICIA NA VOZ DE CARBALLO