Benvidos

C.E.I.P. GÁNDARA

Benvidos á web do CEIP Gándara-Sofán

Suspensión das clases

Información relevante publicada polo Centro:

GRADUACIÓN 6º PRIMARIA

HOXE MARTES 14 DE XULLO POR FIN CELEBROUSE

A GRADUACIÓN DE 6º DE PRIMARIA

BEN MERECIDA E MOI ESPERADA!!!!

NO SEGUINTE ENLACE PODEDES VER AS FOTOS, ESPEREMOS QUE VOS GUSTEN

VIDEO:

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS

PÓDESE CONSULTAR A LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS PARA 3º, 4º E 6º DE PRIMARIA, NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO.

EQUIPO DIRECTIVO

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS CURSO 202/2021

NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO NOSO CENTRO ESTÁN COLGADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS (ALUMNADO NOVO) PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021.

LIXTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2020/21

Esta é a listaxe de  libros para infantil e Primaria.

Prégase as familias do alumnado que vai cursar 3º, 4º e 6º, que esperen a setembro para mercar os libros, que vaian mercando SÖ o ACTIVITY BOOK.

Grazas

Saúdos

FORMALIZACION MATRICULA CURSO 2020/2021

Informamos que as datas de formalización de MATRÍCULA para os alumn@s de nova admisión o vindeiro curso 2020-2021 será entre o 1 e o 10 DE XULLO
A documentación a achegar é a seguinte:

• Descargar e cubrir el Anexo III-1
  • 2 fotos tipo carnet
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria
  • Fotocopia do libro de familia.
  • De ser o caso, sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

CONCESION DE E-Dixgal NO NOSO CENTRO

O NOSO CENTRO INCLÚESE NO PROXECTO E-DIXGAL PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021 NO 5º  DE PRIMARIA, INFORMACIÓN HOXE RECOLLIDA NA VOZ DE GALICIA, EDICIÓN CARBALLO.

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS CURSO 2020/2021

Informamos ás familias que realizaron solicitude de ADMISIÓN para o vindeiro curso escolar 2020/2021 no noso centro que poden consultar o listado no tablón de anuncios da entrada do edificio ou ben chamando ao teléfono 881.880.427.

Axudas de Estudos para alumnado de 2º ciclo de Educación Infantil. Curso 2019/2020.Concello de Carballo

Prazo aberto para presentar as solicitudes das Axudas de Estudos para alumnado de 2º ciclo de Educación Infantil