Benvidos

C.E.I.P. GÁNDARA

Benvidos á web do CEIP Gándara-Sofán

MÁXICO 2018. PAZO DA CULTURA

O vindeiro xoves 20 de decembro estades todos e todas convidados ao espectáculo "Máxico 2018".

Esperámosvos!

CLASIFICADOS CAMPO A TRAVÉS 2018 DO CEIP GANDARA SOFAN

HOLA, OS DEJAMOS EN EL ENLACE LOS ALUMN@S DE NUESTRO COLE CLASIFICADOS PARA LA FASE INTERCOMARCAL A CELEBRAR EN A CORUÑA.

CLASIFICADOS

Os alumnos que pasan á seguinte fase son:

CLASIFICADOS FASE INTERCOMARCAL

CATEGORIA INFANTIL HOMES

1.RODRIGUEZ OLIVEIRA JULEN Otero Pedrayo

2.BELLO RODRIGUEZ ANXO CPI ALCALDE XOSÉ PICHEL

DÍA 7 DE DECEMBRO NON LECTIVO

INFÓRMASE QUE O VINDEIRO VENRES 7 DE DECEMBRO SERÁ DÍA NON LECTIVO POSTO QUE É UN FESTIVO FIXADO POLA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN PARA TODOS OS CENTROS.

Carreira Campo a Través Carballo

O PASADO VENRES O ALUMNADO DO CEIP GÁNDARA SOFAN PARTICIPOU NO CAMPO A TRAVÉS ORGANIZADO POLO DEPORTE ESCOLAR DA XUNTA E O CONCELLO DE CARBALLO. TODOS DISFRUTARON MOITO DA PARTICIPACIÓN E CORRERON COMO CAMPEÓNS.

VOS DEIXAMOS O ENLACE COA NOTICIA,  pincha aquí,  E TAMÉN UNHA BONITA FOTO DO PODIUM DO NOSO BENXAMÍN ADRIÁN DE JESÚS.

MOCHILAS VIAXEIRAS

Comezamos o mes de decembro cunha nova edición das mochilas viaxeiras!

Non esquezades escribir nos cadernos viaxeiros, que van no interior das mochilas, as vosas opinións, comentarios, etc... para logo compartir co resto da comunidade educativa!

A gozar da lectura!!!

CANDIDATOS ELEXIDOS PARA FORMAR O CONSELLO ESCOLAR DO CEIP GANDARA SOFAN

No documento adxunto podedes atopar os candidatos elexidos para formar o CONSELLO ESCOLAR DO CEIP GÁNDARA SOFÁN.

FESTIVAL IncluSON 2018 ALOUMIÑOS

Este xoves no noso centro e para todo o alumnado a asociación ALOUMIÑOS, nos trae a representación de O CARDUME, dentro do Festival IncluSON 2018.

VISITA DOS NOSOS ALUMN@S AO CONCELLO DE CARBALLO

O pasado venres os alumn@s de 1º e 2º de Educación Primaria foron visitar o Concello de Carballo e fixéronlle moitas preguntas ao alcalde, son moi curiosos!!!!

Tamén visitaron á Policia Local e hasta subiron nun coche patrulla... divertíronse moito!!!! Vos deixamos o enlace á noticia na Voz de Carballo.

PINCHA AQUÍ

LINGUAXE DE SIGNOS

O alumnado de Educación Primaria do Ceip Gándara-Sofán, está a recibir clases de linguaxe de signos, incluido nun dos proxectos de innovación que desenvolve o Grupo de Traballo de Mellora da Xestión Integral do Centro, a cargo do equipo directivo.

As clases son semanais e se impartirán durante todo o presente curso. Deixamos algunha fotiño.