Saidas

Rego da Balsa

No mes de outubro o alumnado de 5 anos e de primeiro de primaria fixemos Unha saida a biblioteca de Rego da Balsa para coñecer a ratiña Lili e os seus contos

SAÍDA AO PATIO EN 3 ANOS PARA OBSERVAR OS CAMBIOS DO OUTONO

O 22 DE SETEMBRO DEU COMEZO UNHA NOVA ESTACIÓN , O OUTONO. O VENTO COMEZA A SOPRAR UN POUCO MÁIS FRÍO E XA TEMOS QUE COMEZAR A POÑER ROUPA DE ABRIGO. AS FOLLIÑAS VAN CAMBIANDO DE COR , APARECEN TONS VERMELLOS, AMARELOS, MARRÓNS...OS FROITOS DO OUTONO SON A NOTA DELICIOSA DESTA ESTACIÓN... SOBRE TODO AS CASTAÑAS, QUE NOS ENCANTAN, E QUE TEMOS A GRAN SORTE DE PODER APAÑAR NO PATIO!

FASE INTERCOMARCAL OS MENHIRES "A TORRE"

O SÁBADO 26,  DOUS ALUMNOS DE TERCEIRO E SEXTO DE PRIMARIA, QUE SE CLASIFICARON NA FASE LOCAL DE CARBALLO EN CAMPO A TRAVÉS NO MES DE NOVEMBRO, ACUDIRON Á FASE INTERCOMARCAL NA TORRE, NO CIRCUITO DOS MENHIRES, CUN DÍA MOI SOLEADO PERO FRÍO CORRERON ADRIAN DE JESÚS E BRAIS FRAGA COMO UNS CAMPIÓNS REPRESENTANDO AO SEU CEIP. NORABOA POLA VOSA ILUSIÓN POR FACER DEPORTE E PARTICIPAR EN CALQUERA ACTIVIDADE.

SorrisoSorriso

Saída ao Pazo da Cultura

10/05/2013 11:00
10/05/2013 13:31

O alumnado de segundo ciclo de EP visitará a exposición "A toda máquina" con motivo da VIII Semana do Libro e a Lectura de Carballo (na que participamos enviando material creado polo noso alumnado).

Nesta ocasión, os nenos e nenas disfrutarán dun "Obradoiro de percusión" con ODAIKO PERCUSSION GROUP.

Saída ao Pazo da Cultura

07/05/2013 11:00
07/05/2013 13:25

O alumnado de 6º de Ed. Infantil e 1º ciclo de EP visitará a exposición "A toda máquina" con motivo da VIII Semana do Libro e a Lectura de Carballo (na que participamos enviando material creado polo noso alumnado).

Alí disfrutarán dunha obra de teatro titulada "O soldadiño de chumbo" a cargo de BAOBAB TEATRO

Visita ao Pazo da Cultura

06/05/2013 10:50
06/05/2013 13:00

O alumnado de terceiro ciclo de EP visitará a exposición "A toda máquina" con motivo da VIII Semana do Libro e a Lectura de Carballo (na que participamos enviando material creado polo noso alumnado), onde nos impartirán un "Obradoiro de banda desexada" da man de Iván Serrano.