Blog de EDLG

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ

HOXE, 30 DE XANEIRO, CONMEMORAMOS O DÍA DA PAZ NON SÓ COA GRAN CARREIRA SOLIDARIA DE "SAVE THE CHILDREN" SENÓN TAMÉN INVESTIGANDO SOBRE O GAÑADOR DO PREMIO DA PAZ 2020 ABIY AHMED ALI E SOBRE O SEU PAÍS ETIOPÍA.

NO TABOLEIRO DA LINGUA PODEDES VER UN RESUMO DO EXPOSTO:

CONTACONTOS DE NADAL

DURANTE DECEMBRO TIVEMOS Ó LADO DO TABOLEIRO DA LINGUA UNHA BIBLIOTECA ESPECIAL: UN BELÉN DECORADO CON CONTOS, MÚSICA E PELÍCULAS DE NADAL. O QUE MÁIS TRIUNFOU FOI "CANDO MARTIÑO TIVO GANAS DE MEXAR NA NOITE DE REIS".

RECORDADE QUE OS CONTOS SEMPRE SON UN BO REGALO :)

TABOLEIROS DA LINGUA

ESTES SON OS TABOLEIROS DA LINGUA QUE ELABORAMOS NO 1º TRIMESTRE:

COLGAMOS AS CAMISETAS COAS MENSAXES SOBRE A SEMANA DO CLIMA.

DURANTE O SAMAÍN COLGAMOS ESTROFAS DAS CANCIÓNS QUE IAMOS CANTAR DENTRO DE IMAXES TERRORÍFICAS.

DURANTE O MES DE NOVEMBRO, SENDO O 25 O DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO, TRABALLAMOS CO CONTO DE "ARTUR E CLEMENTINA" E COA CANCIÓN "QUE NON MO NEGUEN" DE  TANXUGUEIRAS.

DÍAS DE SAMAÍN & ALL HALLOWS´S EVE

30/10/2018 20:21

DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&HALLOWEEN NO CENTRO.

Podedes consultar todas as actividades levadas a cabo no blog da biblioteca

POEMAS PARA O MAIO 2018

Durante toda esta semana os alumnos e alumnas do CEIP Gándara Sofán nos preparamos para a celebración de OS MAIOS e o DÍA DAS LETRAS GALEGAS.

Agunhas clases seleccionaron poemas tradicionais sobre o maio, primavera e as fermosas flores que saen neste tempo; mentres que os maiores creamos os nosos propios poemas sobre o tema.

Deixamos aquí unha pequena mostra dos poemas realizados por 5º de primaria.

Desexamos que vos guste!!!