Libros de texto

RESOLUCIÓN CHEQUE MATERIAL Y FONDO LIBROS CURSO 2021/2022

Estimadas familias:

Informamos que aqueles que solicitastes FONDO LIBROS,  podedes poñervos en contacto telefónico co centro para vir recoller o cheque de material e fondo libros para o vindeiro curso 2021/2022, en horario de 10 a 13 horas e ata o 14 de xullo.

O EQUIPO DIRECTIVO

LISTAXE LIBROS TEXTO CURSO 2021/2022

Estimadas familias:

Deixamos en documento adxunto a listaxe de libros para o vindeiro curso, nos cursos de 3º e 4º de primaria non fagades a adquisición ata falar co titor correspondente do seguinte curso, no mes de setembro.

O EQUIPO DIRECTIVO

FONDO LIBROS CURSO 2021/2022

Estimadas familias:

A través do seguinte enlace podedes acceder á publicación da convocatoria de FONDO LIBROS, https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/, e tamén nos arquivos adxuntos, tedes as circulares e o anexo para cubrir as solicitudes que tamén serán facilitadas ao alumnado en papel.

O PRAZO REMATA O 22 DE XUÑO

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS

PÓDESE CONSULTAR A LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS PARA 3º, 4º E 6º DE PRIMARIA, NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO.

EQUIPO DIRECTIVO

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS

Clicando no documendo adxunto, podedes acceder á listaxe provisional de Fondo Libros.

RECOLLIDA CHEQUE MATERIAL E LIBROS

Informamos que se poden vir recoller os cheques de material e libros para os alumnos de primaria.

Ata o 12 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 horas,

e tamén no mes de setembro.

CONVOCATORIA AXUDAS FONDO LIBROS CURSO 2019/2020

PRAZO ATA O 21 DE XUÑO DE 2019 NA SECRETARÍA DO CENTRO

ACTUALIZACION LISTADO LIBROS CURSO 18/19

DEIXAMOS A LISTA DE LIBROS DE TEXTO CON ACTUALIZACÓN DE ISBN

LISTADO LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-2019

LISTADO LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019 DO CEIP GÁNDARA SOFÁN

FONDO LIBROS- LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS E REPARTO DO FONDO LIBRO

BOAS FAMILIAS:

ACHÉGASE A LISTA DEFINITVA  DOS LIBROS QUE TEN QUE RECIBIR O ALUMNADO QUE TEN DEREITO A FONDO LIBRO.