Celebracións

DÍA DO LIBRO 2020

23 DE ABRIL 2020

O Sapoconcho Moncho quere desexarvos a tod@s un moi feliz Día do Libro!!!

Anímavos tamén a participar na actividade titulada:

ONDE LES DURANTE O CONFINAMENTO?

Viki Rivadulla

Diseño de Prensa Sofan

ESTRELA ROSALÍA, MARATÓN DE LECTURA

Como xa puidestes comprobar no programa de radio adicado ao aniversario de Rosalía de Castro, celebramos un maratón de lectura dende Radio Sofán:

ANIVERSARIO ROSALÍA 2020

24 DE FEBREIRO, ANIVERSARIO DE ROSALÍA DE CASTRO

Conmemoramos esta data tan importante no centro, recordando que a nosa poetisa máis importante xa ten estrela no firmamento. O noso alumnado aportou ideas en torno aos nomes que el@s lle porían á Estrela Rosalía. Estas son algunhas mostras:

ENTROIDO 2020

O pasado mes de febreiro conmemoramos o Entroido no centro, adicado ao proxecto no que estamos inmersos, Emocionarte coas Artes. Deste xeito, convertemos o centro nun lugar cheo de artistas tales como Yayoi Kusama, Salvador Dalí, Frida Khalo, Pablo Picasso, Vincent Van Gogh, etc...

Mirade aos nosos artistas!!!

PAZ 2020

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ 2020

Con motivo da celebración do Día da Paz 2020, elaboramos unha exposición adicada ao Premio Nobel da Paz 2019, O primeiro ministro de Etiopía, Abiy Amed Ali. Aprendemos tamén moitas cousas sobre este país e bailamos unha danza típica. Velaquí as imaxes:

NADAL LITERARIO 2019

BO NADAL A TOD@S

NADAL LITERARIO

Ola a tod@s,

Xa quedan menos horas para a celebración do noso Nadal Literario. Alba Mato, antiga alumna do centro, e autora do libro Adeus Chupete, fará a presentación do mesmo mañá, na biblioteca do centro, ás 13:00 horas. Ademais, contará o seu conto ó noso alumnado e comezaremos unha nova etapa de Radio Sofán, cunha entrevista radiofónica, que será realizada polo alumnado de 6º curso.

Recordade que podedes disfrutar mañá tamén da nosa Feira Do Libro. Estades tod@s invitados

SAMAÍN 2019

Un ano máis chegou a celebración do Samaín ó CEIP Gándara Sofán!!!

E cada ano supera o anterior. Mirade que marabilla de cabazas e disfraces!!!

Noraboa a Sabela Romero por se a gañadora da cabaza máis orixinal e a Alba Eirín por gañar o premio á cabaza máis terrorífica!!!

Agora admirade esta terrorífica colección de imaxes!!!

DÍA DA BIBLIOTECA 2019

Coma todos os anos conmemoramos o Día da Biblioteca Escolar o pasado 24 de outubro. Para celebralo, o alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria, deleitáronnos cun poema de Rosalía de Castro, coa música de Rosalía (tra, tra), seguindo unha versión da cantautora MJ Pérez, titulada MALAXENTE.

Unha vez que pinchedes no enlace, poderedes ver o vídeo. Non o perdades, quedou estupendo (tra, tra)!!! E a participación do alumnado de infantil, acompañando e incluso animándose co estribillo está xenial!!!

Así que a desfrutar co MALAXENTE!!!