Celebracións

O NOSO SAMAIN

REGUEIFAS

ENTROIDO 2022 (NON HAI FRONTEIRAS)

Xa tedes no blog de biblioteca unha selección de imaxes da celebración do Entroido 2022. Nos vindeiros días poderedes ver e escoitar as regueifas creadas polo noso alumnado.

Ata a próxima,

Moncho (O Sapoconcho)

ENTROIDO 2022 (Non hai fronteiras)

NON HAI FRONTEIRAS (esa foi a temática do noso Entroido, por iso viñemos disfrazados cos traxes típicos de varias rexións de España e doutros países do mundo tales como Siria, Brasil, México, Italia, Grecia, India e Xapón).

REGUEIFAS DE NADAL

Benqueridas familias,

Xa se achega o final deste ano 2021 e unha excelente maneira de celebralo será escoitando as regueifas de Nadal creadas polo alumnado e que poderedes visualizar no blog de biblioteca!!!

Feliz e sano 2022

Moncho, o Sapoconcho

O GÁNDARA SOFÁN COA INFANCIA E CONTRA A VIOLENCIA

Adicaremos esta semana a realizar diferentes tarefas en torno á defensa dos dereitos da infancia e contra todo tipo de violencia. Estade atent@s ó traballo feito, que será publicado nos distintos blogs do centro.

DÍA DA BIBLIOTECA

VIDEO 6º PRIMARIA

VIDEO 5º B PRIMARIA

VIDEO  3º PRIMARIA

VIDEO 1º PRIMARIA

SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN

SEMANA DO PEÓN

A primeira semana de novembro, celebramos a Semana do Peón no cole, e adicamos as clases de psicomotricidade a aprender a xogar co Peón. Aquí vos deixamos algunhas fotos para que vexades, que ben o pasamos!

Fixemos un concurso cos peóns.

Na aula de 4º de infantil, Martín trouxo un peón moi chulo! e bailouno moi ben

E gañou outro peón (tamén moi chulo)

Na aula de 5º de infantil, o que mellor soubo bailar o peón, foi Mateo e gañou este peón tan chulo!

CERTAME FOTOGRÁFICO DE SAMAÍN

Dende a Biblioteca Escolar, queremos agradecer a vosa participación no certame fotográfico de Samaín.