Celebracións

VACACIÓNS DE ENTROIDO

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN

VOS ESPERAMOS O MARTES DÍA 30__DÍA DA PAZ__ A MELLOR CELEBRACIÓN DESTE DÍA, COLABORANDO CON KILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE__

CONCURSO DO PEÓN_10 DE NOVEMBRO

O MAGOSTO CHEGOU!!

O pasado venres celebramos o magosto, todo o alumnado disfrutou moito das castañas, de xogos e baile, ademáis dun ratiño de celebración con compañeiros e profesores.

DÍA DAS BIBLIOTECAS

O día 24 de outubro celebramos no centro O DÍA DAS BIBLIOTECAS, en relación á temática do proxecto de biblioteca XEOGRAFIANDO EUROPA, o alumnado realizou diferentes traballos e actividades, deixamos unha fotiño do taboleiro da lingua.

BENVIDA PRIMAVERA

Para celebrar a chegada da primavera, levamos á aula flores, ramas, follas que recolectamos no patio e xogamos un pouco con elas en distintos soportes.

CONTO "SHHH TENEMOS UN PLAN"

Hoxe lemos o conto que se titula "Shhh Tenemos un plan" de Chris Haughton e creamos uns paxariños moi chulos.

SEMANA DA PRENSA

CELEBRACIÓN DIA DA MULLER 8 DE MARZO