Blog de 2º Ciclo

Visita á EASD Pablo Picasso

22 de outubro de 2019

O martes 22 de outubro as nenas e nenos de 3º de Educación Primaria (xunto a 1º e 2º) visitamos a Escola de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso, en A Coruña. Alí observamos de preto as actividades plásticas que se estaban a realizar en moitos dos talleres e aulas (Audiovisuais, Debuxo, Fotografía, Grabado, Pedra, Madeira, Papel...). Algúns dos nosos pequenos artistas remataron a visita convencidos de querer pasar por esa escola no futuro!

Semana do clima

No seguinte vídeo, podedes ver un resumo das actividades realizadas polo grupo de 3º esta "Semana do clima" para concienciar sobre a importancia de coidar o medio ambiente e loitar contra o cambio climático.

Obradoiro de xadrez

12 e 13 de setembro de 2019

Estes primeiros días de cole, as nenas e nenos de 3º e 4º tivemos a sorte de poder participar nun obradoiro de xadrez xunto co resto do alumnado de Primaria.

Aprendemos distintas estratexias de xogo, entre elas o famosísimo "Jaque Mate Pastor" (ou Jaque Mate das catro xogadas): fixádevos nas caras de concentración dalgúns xogadores. Súper interesante!!!

ENSAIO E BAILE DOS NENOS E NENAS DE 4º EP

Picando na imaxe de arriba poderedes ver o ensaio e na de abaixo como quedou o baile no festival.

QUE TEÑADES MOI BO VERÁN

A DESFRUTAR DEL QUE O MERECEDES