Blog de 2º Ciclo

Ula Lúa?

8 de xaneiro de 2020

En Ula Lúa? a gatiña Lúa é a protagonista. Non ten irmáns e a avoa non lle deixa saír da casa, pero ela soña con viaxar, coñecer novos lugares e ter amigos para xogar. Cando logra saír, atópase cun gato que tamén intenta impedir que realice os seus soños, pero Lúa di NON, porque ninguén ten dereito a destruír os seus soños e ilusións. A igualdade e a non violencia son pilares desta historia na que os personaxes mostran unha realidade que padecen nenas e mulleres en todo o mundo.

NADAL

BO NADAL!!!

Despedida do ano

20 de decembro de 2019

Hoxe, as nenas e nenos de 3º celebramos co resto do alumnado do centro o noso propio Fin de Ano, do que deixamos un vídeo. Tamén rematamos este ano amosando as postais de Nadal coas que participamos no concurso organizado polo Concello de Carballo. Bo Nadal e ata o 2020!

Nadal 2019

19 de decembro de 2019

Deixamos aquí o vídeo que nos acompañou durante a actuación das nenas e nenos de 3º no Festival de Nadal 2019: "Quérote máis!".

Experimentos: ovos en vinagre e cromatografías

12 de decembro de 2019

Ao longo das dúas últimas semanas, o alumnado de 3º a 6º estivemos a participar en dous obradoiros de experimentos: ovos en vinagre e cromatografías. Se alguén quere repetilos na casa, aquí están os pasos a seguir...