Febreiro 2020

Ponlle pilas ao teu bocata!

3 de febreiro de 2020

Nesta actividade enmarcada no proxecto "Aliméntate ben" (Plan Proxecta), o alumnado reflexiona acerca da importancia de inxerir diariamente todos os nutrientes que o noso corpo precisa para estar san. Un bocata de conservas do mar aporta proteínas, vitamina B12 e hidratos de carbono: unha opción deliciosa de obter a enerxía que nos axudará a alcanzar as nosas metas. Bo proveito!

Obradoiro do mel

6 de febreiro de 2020

Esta mañá non só puidemos achegarnos un pouco ao mundo apícola e á diferenciación de distintos tipos de mel, senón que tamén lembramos a importancia de respectar e coidar ás nosas amigas as abellas, que tan necesarias son para a vida.

Día da amizade

14 de febreiro de 2020

Hoxe celebramos o "Día da amizade" elaborando piruletas de goma eva para os nosos amigos invisibles.

Entroido 2020 - 3º de Primaria

Semana do 17 ao 21 de febreiro de 2020

Fai click sobre o "ninja" para ver o vídeo-resumo do Entroido.

Día de Rosalía

24 de febreiro de 2020

O noso colexio quixo homenaxear a Rosalía de Castro no seu 183 aniversario realizando varias actividades. Por unha banda, puxémoslle fermosos nomes á estrela Rosalía e, por outra, recitamos algúns dos seus poemas desde Radio Sofán.

Ademais, na clase de 3º, destacamos a un alumno amante da poesía cun aquel especial por Negra Sombra, que nola quixo recitar tamén a través da radio.

Deixámosvos aquí as ligazóns a todas estas actividades:

- Nomes para a estrela Rosalía: