SAMAÍN 2023

O martes 31 celebramos todos xuntos o SAMAÍN cunha gran festa!

MAGOSTO 2023

O venres pasado celebramos o Magosto no centro, degustaron castañas e pasárono xenial, deixamosvos unha mostra:

Proxecto de investigación Among Us

Durante este curso, Roberto estivo elaborando un proxecto de investigación sobre o xogo Among Us. Coa información que atopou e seleccionou elaborou un libro e un vídeo titorial para amosarvos este mundo no que non todo é o que parece. Queredes saber máis? Consultade os datos desta investigación!

Saúdos sen contacto

16 de setembro de 2020

O alumnado de 4º comezamos este curso coa nosa presentación tendo moi presente a situación actual e cumprindo con todas as recomendacións. Deste xeito, saudámonos e saudámosvos mantendo as distancias, mans ben limpas e máscara posta en todo momento!

BENVIDA AO CURSO 2019-2020

4º DE EP

3º DE EP

O CURSO XA EMPEZOU!!!!

Empezamos un novo curso, con moitas ganas de aprender cousas e pasalo o mellor posible!!!!!.

Agora xa somos moit@s nen@s en cada clase. Iso gústanos moito, xa que somos máis para xogar!!!!!, para compartir as nosas cousas!!!! para divertirnos!!! para....

Agora deixámosvos unhas fotiños  e ao longo do curso ímosvos contando "cousiñas" do que imos ir facendo. RisaRisaRisaRisa

BENVIDOS AO NOSO BLOG!

Somos os alumnos e alumnas de segundo ciclo. Ao longo do curso irémosvos amosando parte das nosas actividades a través do noso blog.

Deixámosvos unha foto para que nos coñezades e vexades o ben que o pasamos.