Novembro 2014

CIENCIA EN RUTA

Este ano os proxectos do colexio xirar ao redor da ciencia e a arte, seguindo a temática marcada pola Bibliotecas escolares.

A mediados de outubro fixemos un obradoiro de ciencia. Gustounos moito ver como con materiais que temos na casa, e que iamos tirar, fixemos UN COHETE!!!!!!!.

Primeiro o monitor ensinounos moitas cousas sobre estes aparatos. A continuación, en grupos, construimos un!!!!!! con materiais moi sinxelos.

O mellor de todo foi canso baixamos ao patio traseiro do colexio para facelos voar e voaron todos!!!!!!

CIENCIA EN RUTA

CELEBRACIÓNS!!!!

Ultimamente estamos convertidos "nuns festeiros". Xuntáronsenos varias celebración e tivemos que traballar a reo para dar feito Sorriso Sorriso Sorriso

Primeiro empezamos polo samaín, logo rapidamente xa tivemos que comer as castañas do noso rico magosto e por último non iamos deixar o peón sen celebrar. Uffff!!!!! Que ben o pasamos!!!!.

Por certo, somos uns artistas!!!,  Levamos tres premios no samaín!!!

Deixámosvos algunhas fotiños como proba.

CELEBRACIÓNS!!!!

Por certo, somos uns artistas!!!,  Levamos tres premios no samaín!!!

Deixámosvos algunhas fotiños como proba.

SAMAÍN 2014 NO GÁNDARA-SOFÁN

FÍXOSE ESPERAR UN POUCO, PERO POR FIN VOS MOSTRAMOS UNHAS FOTOS MOI ESPECIAIS DO DÍA DO SAMAÍN NO QUE DESFILAMOS, POSAMOS, XOGAMOS E DESFRUTAMOS COMO NUNCA...

MIRADE, MIRADE QUE GUAPOS ESTABAMOS EN TÓDALAS CLASES!!!

3ANOS

4 ANOS

5 ANOS

PRIMEIRO

O SABOR DA AVENTURA ESTÁ NO MAR

Este curso participamos no programa de Aliméntate Ben. A primeira modalidade,“A AVENTURA DO SABOR DO MAR”, xa empezou  e fomos uns afortunados xa que viñeron ao noso cole!!!!!  Pasámolo xenial!!!!!  Aprendemos moitas cousas sobre o mar, sobre como viven os peixes, sobre as vantaxes de comer peixe …. E incluso fixemos equipos de peixes …..  sóubonos a pouquiño!!!

Prometéronnos facer máis actividades con nos, esperamos que cumpran coa súa palabra e estamos desexando que chegue o día!!!!!!

SAVE THE CHILDREN

Unha das actividades que fixemos para celebrar o día dos dereitos da infancia foi participar nunha actividade solidaria proposta por save the children. Organizamos una carreira, buscamos un patrocinador e conseguimos cartiños para doar a esta ONG e axudar a uns nenos de Mali.
Os nosos patrocinadores foron moi xenerosos e dámoslle a grazas a todos.

Esperamos que a nosa axuda a aproveiten o mellor posibles os nenos/as que o necesitan moito, Nós esforzámonos todo o que puidemos.

SAVE THE CHILDREN

Os nosos patrocinadores foron moi xenerosos e dámoslle a grazas a todos.