DÍA DA BIBLIOTECA

editorial Bubela para festexar o DÍA DA BIBLIOTECA

FIXÉRONO MOI BEN!!!!

PROPINA DA CLASE DE 2ºEP PARA FESTEXA O DÍA DA BIBLIOTECA

A clase de 2º quixo dar unha propina pequena para festexar este gran Día da Bilbioteca e do importante que son. Lendo un conto máis. Desexamos que desfrutedes con el.

FESTEXAMOS O DÍA DA BIBLIOTECA

A clase de 2º EP quixo festexar o Día da Biblioteca lendo o conto: A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza. Desexamos que vos guste!

Graduación de infantil do curso 2019/20 pendente de celbración por COVID

O curso pasado 2019/20 quedou pendente a celebración da graduación do alumnado que rematou educación infantil. A mellora nas condicións da pandemia permitiu, aínda que con algo de atraso, festexar no comezo deste curso dita graduación. Dende o C.E.I.P GÁNDARA-SOFÁN queremos felicitar a todo o alumnado graduado.

NORABOA A TODOS!.

Desexamos que a entrada en educación primaria sea estupenda e teñades un futuro próspero e cheo de cousas fermosas!!.

TODO VAI SAIR BEN!

SYMBALOO

RECURSOS PARA 1º E 2º EP

Aquí deixámosvos un montón de xogos e recursos para que poidades repasar na casa cando queirades. Tamén estarán dispoñibles na aula virtual.

KARAOKE DO MAGOSOTO

CANTA A CANCIÓN DO MAGOSOTO

Chegou o outono e para cerebralo imos aprender e cantar esta canción do magosoto.

VÍDEO TITORIAIS PARA A AULA VIRTUAL

VÍDEO-TITORIAIS PARA A AULA VIRTUAL

Aquí deixámosvos uns titoriais que poden servos de utilidade para manexar a aula virtual. Tamén os tedes dispoñibles na Aula Virtual do curso.

COMEZAMOS UN NOVO CURSO

COMEZAMOS UN NOVO CURSO: BENVIDOS/AS!

Comezamos un novo curso coas pilas ben cargadas despois deste paréntese. Tiñamos moitas ganas de volver a vernos.

Os da clase de 1º comezan unha nova etapa cunha profe nova, María e un novo compañeiro. Benvido Fiz!

Na clase de 2º incorporouse un novo compañeiro. Benvido Breixo!

TES MOITO CONTO!

TES MOITO CONTO EDICIÓN ESPECIAL

Remata o programa. Déixovos dous novos contos que fixeron Antonio e Noa Moledo , e unha edición especial en inglés de Andrés.

Grazas a todos e todas pola vosa colaboración e participación. Espero que disfrutárades con esta actividade.

TES MOITO CONTO!

TES MOITO CONTO DANIELLA!

Aquí está o último programa de Tes Moito Conto. Non volo perdades!!