SOFÁN NEWS. XANEIRO

Xa está aquí a revista máis esperada do CEIP Gándara-Sofán. Se queredes enterarvos de todas as noticias relacionadas co noso centro ou cos arredores, das entrevistas máis destacadas, das recomendacións literarias e culturais, os pasatempos e retos máis divertidos, e incluso do voso horóscopo mensual contado polos mellores reporteiros da volta, non vos perdades Sofán News!!! Cada mes sairá a luz un novo número!

FEIRA DO LIBRO

O mércores 18 de decembro celebramos a Feira do Libro de Nadal no centro, coincidindo coa presentación do libro de Alba Mato, antiga alumna do centro, titulado Adeus Chupete! Ademais de contar o conto ao alumnado de 3 a 7 anos, mantivemos unha xuntanza na que nos contou cómo xurdiu a idea de escribir este libro. O alumnado tamén lle fixo preguntas e foi entrevistada na nosa primeira emisión de Radio Sofán.

Velaquí unha mostra de como transcorreu a xornada:

ACTO DE PRESENTACION DE "ADEUS CHUPETE" DA AUTORA ALBA MATO SOUTO

Hoxe celebrouse o acto de presentación do libro "Adeus Chupete" de Alba Mato Souto,  exalumna do Ceip Gándara Sofán, presentou e explicou aos alumnos de 5º e 6º de Primaria o porque da publicación deste libro e como foi posible. Tamén acudiron ao acto que tivo lugar na Biblioteca do centro ás 13:00 horas, membros da comunidade educativa do Gándara Sofán (nais, mestres e alumnos).

Logo de contarnos moitas cousas e contestar todas as preguntas que lle fixeron e que foron moitas, fixéronlle unha entrevista na Radio Sofán, que xa podedes escoitar na nosa canle de ivoox:

NADAL LITERARIO

Ola a tod@s,

Xa quedan menos horas para a celebración do noso Nadal Literario. Alba Mato, antiga alumna do centro, e autora do libro Adeus Chupete, fará a presentación do mesmo mañá, na biblioteca do centro, ás 13:00 horas. Ademais, contará o seu conto ó noso alumnado e comezaremos unha nova etapa de Radio Sofán, cunha entrevista radiofónica, que será realizada polo alumnado de 6º curso.

Recordade que podedes disfrutar mañá tamén da nosa Feira Do Libro. Estades tod@s invitados

SAMAÍN 2019

Un ano máis chegou a celebración do Samaín ó CEIP Gándara Sofán!!!

E cada ano supera o anterior. Mirade que marabilla de cabazas e disfraces!!!

Noraboa a Sabela Romero por se a gañadora da cabaza máis orixinal e a Alba Eirín por gañar o premio á cabaza máis terrorífica!!!

Agora admirade esta terrorífica colección de imaxes!!!

DÍA DA BIBLIOTECA 2019

Coma todos os anos conmemoramos o Día da Biblioteca Escolar o pasado 24 de outubro. Para celebralo, o alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria, deleitáronnos cun poema de Rosalía de Castro, coa música de Rosalía (tra, tra), seguindo unha versión da cantautora MJ Pérez, titulada MALAXENTE.

Unha vez que pinchedes no enlace, poderedes ver o vídeo. Non o perdades, quedou estupendo (tra, tra)!!! E a participación do alumnado de infantil, acompañando e incluso animándose co estribillo está xenial!!!

Así que a desfrutar co MALAXENTE!!!

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

Con motivo da celebración do Día Mundial do Medio Ambiente, elaboramos unha exposición na que investigamos en torno á problemática do cambio climático no planeta.

Asimesmo investigamos sobre Greta Thunberg e outras rapazas que loitan por conseguir que se frene o ritmo tan acelerado de contaminación que a Terra está a sufrir.

Ademais do programa de radio que xa publicamos hai uns días, realizamos diferentes actividades para conmemorar esta data, tales coma o traballo de investigación e exposición previamente mencionado e unha canción adicada ó clima: SING FOR THE CLIMATE.

Aquí tedes algunha das imaxes da exposición. Nos vindeiros días subiremos o vídeo coa canción que todos cantamos no exterior do centro escolar e a versión a frauta da mesma, interpretada por algúns alumnos e alumnas de 5º de EP.

Regueifando con Lupe Blanco

Picando na seguinte imaxe, poderedes ver un resumo do obradoiro de regueifa que impartiu Lupe Blanco o pasado xoves. Que ben o pasamos e canto aprendemos! Moitas grazas pola visita!

LETRAS GALEGAS 2019

Un ano máis celebramos o Día das Letras Galegas, recordando a figura de Antonio Fraguas. Asimesmo, contamos coa visita dunha das grandes regueifeiras de Bergantiños, Guadalupe Blanco, que axudou ao noso alumnado a crear as súas primeiras coplas populares galegas. Velaquí algunhas imaxes da actividade.

Nas vindeiras horas colgaremos os vídeos do obradoiro con Lupe Blanco, onde poderedes comprobar tanto o proceso de creación das regueifas do alumnado de Sofán, coma das diferentes improvisacións coas que Lupe nos sorprendeu. Ata tocaron muiñeira e rapearon regueifa!!! Non deixedes de velos. Pasámolo de maravilla!!!!!!!

Tamén poderedes escoitar o poema de Manuel María que os nosos nenos e nenas lle cantaron á nosa benquerida Galicia:

Galicia docemente está ollando o mar...