Abril 2014

23 DE ABRIL-DIA INTERNACIONAL DO LIBRO

Hoxe, 23 de abril, celebramos o Día Internacional do Libro con diversas actividades. Na Hora de ler xuntámonos todos para mostrar as nosas obras; obras enmarcadas dentro da actividade Cociñando contos, na que estivemos traballando para participar na Semana do Libro e da Lectura de Carballo. Os alumnos/as de 5º EP presentáronnos o seu Asado de Poemas, os/as de 3º EP o seu Revolto de Adiviñas e os/as de 5º EI deleitáronnos cun delicioso postre, un Conto Xeado! Para rematar, cantamos a canción O Libro que estiveron preparando coa profe de música e con axuda dos/as titores/as. Pasámolo xenial!!! Aproveitamos tamén para agasallar aos nosos/as alumnos/as cun marcalecturas e unha chapa que fan referencia a Ler Ciencia na Biblioteca Escolar.

FINA CASALDERREY EN IMAXES

ANXO MOURE