Maio 2018

POEMAS PARA O MAIO 2018

Durante toda esta semana os alumnos e alumnas do CEIP Gándara Sofán nos preparamos para a celebración de OS MAIOS e o DÍA DAS LETRAS GALEGAS.

Agunhas clases seleccionaron poemas tradicionais sobre o maio, primavera e as fermosas flores que saen neste tempo; mentres que os maiores creamos os nosos propios poemas sobre o tema.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES 2017

O 24 DE OUTUBRO CELEBRAMOS O DÍA DAS BIBLIOTECAS COA ACTIVIDADE TITULADA:

A POESÍA É...

ESTA ÚLTIMA FOTO FAI REFERENCIA ÁS ÚLTIMAS ADQUISICIÓNS DA NOSA BIBLIOTECA DO MES DE OUTUBRO.

POEMANDO O OUTONO

Cando chegou o outono, a poesía non se esqueceu desta fermosa estación. Aquí vos deixamos creacións propias do alumnado e poemas de autores consagrados.

POEMANDO O OUTONO

DEFUNTO DELICIOSO

Seguindo co proceso de creación de poemas, con motivo da celebración do Samaín creamos o noso Defunto Delicioso, un poema moi terrorífico creado por todo o alumnado do Gándara Sofán!!!

DÍA DO MAIO. MAY DAY.(16 MAIO)

O 16 DE MAIO CELEBRAMOS O DÍA DO MAIO. MAY DAY!

DÍA DO MAIO. MAY DAY.(16 MAIO)

O 16 DE MAIO CELEBRAMOS O DÍA DO MAIO. MAY DAY!