Abril 2016

TABOLEIRO DA LINGUA

Hoxe queremos mostrarvos o Taboleiro da Lingua do noso cole; taboleiro que empregamos para facer visibles parte dos traballos dos nosos alumnos/as e que son froito da colaboración de toda a comunidade educativa (alumnos/as, familias, docentes, persoal non docente,...).

GRAZAS a todos pola vosa colaboración ;-)

O MEU ANIMAL SOÑADO

Hoxe queremos mostrarvos un traballo moi especial para nós.

Coa axuda dos profes e das nosas familias decidimos "crear" un animal imaxinario, O meu animal soñado.

Pensamos e pensamos e "soñamos" multitude de animais que plasmamos nun papel en elaboramos en 3D (con plastelina e arxila).

Tamén decidimos escribir sobre como sería a súa alimentación, a súa maneira de reproducirse, como se desprazarían, onde vivirían,...e a verdade é que elaboramos unhas "Fichas informativas" ben curiosas!!!

23 DE ABRIL - DÍA DO LIBRO

Ilustración de Mónica Carretero