Graduación de infantil do curso 2019/20 pendente de celbración por COVID

O curso pasado 2019/20 quedou pendente a celebración da graduación do alumnado que rematou educación infantil. A mellora nas condicións da pandemia permitiu, aínda que con algo de atraso, festexar no comezo deste curso dita graduación. Dende o C.E.I.P GÁNDARA-SOFÁN queremos felicitar a todo o alumnado graduado.

NORABOA A TODOS!.

Desexamos que a entrada en educación primaria sea estupenda e teñades un futuro próspero e cheo de cousas fermosas!!.

TODO VAI SAIR BEN!

SYMBALOO

RECURSOS PARA 1º E 2º EP

Aquí deixámosvos un montón de xogos e recursos para que poidades repasar na casa cando queirades. Tamén estarán dispoñibles na aula virtual.

KARAOKE DO MAGOSOTO

CANTA A CANCIÓN DO MAGOSOTO

Chegou o outono e para cerebralo imos aprender e cantar esta canción do magosoto.

VÍDEO TITORIAIS PARA A AULA VIRTUAL

VÍDEO-TITORIAIS PARA A AULA VIRTUAL

Aquí deixámosvos uns titoriais que poden servos de utilidade para manexar a aula virtual. Tamén os tedes dispoñibles na Aula Virtual do curso.