ALOUMIÑOS-CADELAR

TEMOS UNHA VISITA MOI ESPECIAL

O luns día 26 tivemos unha visita moi especial . Coñecimos a un novo amigo: Malú.  Aprendimos como temos que coidar dos cans, levalos ao veterinario, lavalos, alimentalos e se nos dan medo poñernos na posición da árbore. Grazas á asociación Aloumiños-Cadelar por ista actividade tan enriquecedora.

IMOS DE TEATRO

O pasado martes día 20 de outubro viñeron ao cole a interpretarnos unha obra de teatro onde se falaba da importancia de non utilizar tanto plástico e así poder coidar dos nosos mares e océanos. Ademais agasalláronnos cunha botella para poder reutilizar.

DÍA DA BIBLIOTECA

O alumnado de 1º de primaria estivo lendo varios libros da

editorial Bubela para festexar o DÍA DA BIBLIOTECA

FIXÉRONO MOI BEN!!!!

PROPINA DA CLASE DE 2ºEP PARA FESTEXA O DÍA DA BIBLIOTECA

A clase de 2º quixo dar unha propina pequena para festexar este gran Día da Bilbioteca e do importante que son. Lendo un conto máis. Desexamos que desfrutedes con el.

FESTEXAMOS O DÍA DA BIBLIOTECA

A clase de 2º EP quixo festexar o Día da Biblioteca lendo o conto: A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza. Desexamos que vos guste!

Graduación de infantil do curso 2019/20 pendente de celbración por COVID

O curso pasado 2019/20 quedou pendente a celebración da graduación do alumnado que rematou educación infantil. A mellora nas condicións da pandemia permitiu, aínda que con algo de atraso, festexar no comezo deste curso dita graduación. Dende o C.E.I.P GÁNDARA-SOFÁN queremos felicitar a todo o alumnado graduado.

NORABOA A TODOS!.

Desexamos que a entrada en educación primaria sea estupenda e teñades un futuro próspero e cheo de cousas fermosas!!.

SYMBALOO

RECURSOS PARA 1º E 2º EP

Aquí deixámosvos un montón de xogos e recursos para que poidades repasar na casa cando queirades. Tamén estarán dispoñibles na aula virtual.

SYMBALOO MATEMÁTICAS

Aqí deixámosvos una sybaloo de matemáticas. Hay un montón de xogos divertidos  para que practiques e repases  matemáticas.

KARAOKE DO MAGOSOTO

CANTA A CANCIÓN DO MAGOSOTO

Chegou o outono e para cerebralo imos aprender e cantar esta canción do magosoto.

VÍDEO TITORIAIS PARA A AULA VIRTUAL

VÍDEO-TITORIAIS PARA A AULA VIRTUAL

Aquí deixámosvos uns titoriais que poden servos de utilidade para manexar a aula virtual. Tamén os tedes dispoñibles na Aula Virtual do curso.