Queridos compañeiros e familias:

Como sabedes durante este curso realizamos moitas actividades referidas aos sinais de emerxencia, primeiros auxilios, simulacros de evacuación, etc.

Unha das actividades elaboradas foi esta prequena presentación explicativa sobre os sinais de emerxencia (preme no arquivo adxunto ou na imaxe para acceder ao contido)

PREGOEIROS DA FROITA

Os/as alumnos/as de 2º EP tiveron a oportunidade de actuar como Pregoeiros da froita na terceira, e penúltima, semana de "Froita na escola". Pasárono moi ben preparando as adiviñas (poderedes lelas na nosa revista escolar) e indo polas aulas facendo pensar aos compañeiros/as das outras clases.

Foi unha experiencia xenial!!! ;-)