CELEBRAMOS O SAMAÍN

Xa chegou a celebración máis terrorífica do curso: o Samaín. Este ano preparamos moitas cousas para festexalo. Decoramos o cole con cabazas e frankestein feitos con pratos de cartón, fixemos uns banderíns para decorar a clase de monstruos, tamén pintamos un mural dun castelo terrorífico... ademais celebramos o tradicional Concurso de cabazas Terroríficas.

VISITAMOS A ESCOLA DE ARTE DE PABLO PICASSO DA CORUÑA

O pasado martes 22 de outubro as nenas e nenos de 1º, 2º e 3º de EP vistamos a Escola de Arte Pablo Picasso de A Coruña. Puidemos ver como é unha escola de arte por dentro, os diferentes obradoiros que imaparten: cerámica, fotografía, tallado, ilustración... Explicáronnos as diferentes técnicas que empregaban,e os materiais que utilizaban. Foi moi interesanteeee!!