ENTROIDO 2015

Este curso seguindo coa temática relacionada coa Paz, e dado que Gandhi e Satyarthi son da India e Malala é de Paquistán, decidimos disfrazarnos con vestimenta hindú.

Agradecemos ás familias a aportación de doces relacionados co entroido. Estaban boísimos!!!!

Día da Paz e da Non Violencia

O 30 de xaneiro é o día da Paz e da Non Violencia. Este curso repartimos o traballo por cursos, a nós tocounos profundizar na figura de Gandhi sin olvidarnos do premio Nobel 2015 de Malala e Satyarthi.Estivemos facendo debuxos e manualidades. Disfrutamos moito co traballo!!!

FROITA NA ESCOLA

Primeira semana da froita dentro do programa "Froita na escola".Durante este curso imos adicar catro semanas ao reparto de froita. A primeira semana foi do 19 ao 23 de xaneiro, e comemos: plátano, mazá, pera, piña e mandarina. Estaba deliciosa!!!!!