MAXIA

Para finalizar o curso tivemos unha actuación de maxia co mago  Teto, que divertido!!!!

OBRADOIRO PEIXE

Tivemos o último obradoiro do plan proxecta, Alimenta-t ben, onde nos explicaron como se marisquea, como funciona unha lonxa, a medir o marisco....Tamén puidemos probar as gafas 3D.

"Os tres porquiños" en lingua de signos.

Este curso para conmemorar o día do libro as nenas e nenos de 1º, 2º e 3º aprendemos este conto tan entretido en lingua de signos.

DERRUBANDO MUROS CON PINTURA

O venres a clase  de 1º estivemos pintando no muro do colexio, e que ben o pasamos!!!

HORTO ESCOLAR

Esta semana o alumnado de 1º  acudimos a traballar no horto e fixémolo moi ben!!!

COLABORAMOS CO MURAL DO COLE

Este venres tocounos á clase de 2º ir pintar o mural, que entre todos/as os nenos e as nenas do cole estamos a facer. Foi moi divertido e pasámolo  moi ben.

ROTEIRO POr CARBALLO

Este martes , a clase de 1º e de 2º fomos de roteiro por Carballo. Vimos algúns dos murais que hai por toda a vila feitos polos/as artistas.

2º TRABALLA NO HORTO

Tocounos ir  traballar no noso invernadoiro. Esta vez tivemos que quitar as malas herbas.